|
||||
|
||||
o o o politie !
kom ik gisteren avond na het werk terug bij mijn bus ,een papiertje onder de voorruit !
dus ik denk een bekeuring maar nee hoor staat erop : niets erin niets eruit ! in autos waarin is ingebroken lag bijna altijd buit die voor dieven goed zichtbaar waren enz enz Uw auto is gecontroleerd : PRIMA uw auto was afgesloten en er lag geen BUIt in zicht hoezo geen buit in zicht ! mijn frontje zat gewoon in de radio dat is al een buit opzich !!! mijn cd hoesje lag gewoon op zijn plek dus inzicht . op de voorstoel en op de achterbank lagen 4 18" Audi A8 velgen in zicht en gepolijst dus er lag geen buit inzicht :frown: :frown: zo dat moest ik even kwijt ! :biggrin:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
misschien vond de controleur de wielen niet mooi..
|
|
||||
|
||||
ik denk het ja !
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is wel een echte freak.... @@#$%^&*(
|
||||
|
||||
ja staat een nummer op zal ik straks eens bellen
|
||||
|
||||
Quote:
ja doe.. ben benieuwd.. |
|
||||
|
||||
heb ik ook al zo vaak gehad met van alles in het zicht liggend
die stelletje sukkels |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe maar opzich vind ik het wel een goede actie van oom agent. Tenminste het id dat ze nog een beetje voor onze auto's doen... |
|
||||
|
||||
Beter dan een bon onder je voorruit dacht ik zo...
|
||||
|
||||
Lekkerrrrrrrrrrrrrr lulllllllllllllllllll
Die wou snel van de papiertjes af. Had waarschijlkijk gedacht:Klaar naar huis!!!!!!
|
|||
|
|||
ze willen het nu zelfs zo doen, dat als er waardevolle spullen in het zicht liggen dat ze je auto wegslepen, en dan kun je hem weer ophalen op het depot ofzo... is gratis dat wel... maar wie bepaalt wanneer het waardevol is? en je kan weer lekker naar het depot toe, dus allemaal lastig...
sowieso is het nu gratis, maar denk niet dat het volgend jaar bijv nog gratis is... kost een aantal mensen toch wat moeite, wie gaat dat betalen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat gaat heel braaf de samenleving betalen. Wij dus!
|
||||
|
||||
lekker makkelijk voor "de boeven". ff papiertjes controleren, en de buit meenemen, zeg dan niets.
|
||||
|
||||
er lag buit in het zicht, namelijk:
- - - - - makkelijk voor de vlugge vingertjes... miss n idee om ze deze door de politie aangeboden winkellijstjes thuis te sturen? politie, leuker kunnen we t radio-jatten niet maken, wel makkelijker! das toch echt te gek voor woorden zo'n blaadje lopen die gasten gewoon langs de auto's af en ieder ding met en kruisje in t midde (uw auto is niet afgesloten) halen ze met rust effe leeg...
|
||||
|
||||
Wou dat ik die blaadjes kreeg...had maandag weer een parkeerbon
|
|
||||
|
||||
Quote:
ruitenwissers wegcleanen