|
||||
|
||||
Golf 1 1977
Omdat ik mijn wagenpark wat wil inkrimpen (lees: mijn andere Golf wil graag in de garage staan) is mijn Golf 1 uit 1977 te koop.
Geheel originele en onverprutste Volkswagen Golf. In zeer mooie staat, vrijwel geen roest. Staat nog op de originele 4 1/2 inch brede wieltjes en originele rijhoogte. De stoelen zijn professioneel hersteld, en zien er uit als nieuw. Motor loopt als een zonnetje. Er zijn twee sets sleutels (deuren en tankdop) aanwezig die op alle sloten passen. Boekjes aanwezig, de autopapieren zijn nog de originele uit 1977. Niet rokers auto. Speciale forumprijs: € 3.200. Deze auto is te bewonderen in de buurt van Zaltbommel. Plaatjes bij het praatje:
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 01-06-2012 at 21:42. Reason: Typo |
|
||||
|
||||
Misschien even wat info bij zetten. Apk heb ik al gevonden, die is tot 16-08-2012, wat voor een motor ligt erin?
|
||||
|
||||
Ah, goed punt. De originele 1.1 ligt er in. De APK wordt nog ververst zodra dat mag.
|
|||
|
|||
Quote:
APK mag je 3 maanden van te voren al doen. En dan hou je de datum van 16-8. Dus dan heb je dik 14 maanden APK er op zitten |
|
||||
|
||||
maak daar dan maar dik 26 maanden van !
|
|
||||
|
||||
Volgens mij (en Google) mag een APK pas twee maanden van tevoren, dus op 16 juni. Anders had ik het al gedaan.
|
||||
|
||||
Verkocht!