|
||||
|
||||
stannie33
hee mensen
ik ben jan en kom uit sellingen ik heb kort geleden een jetta gekocht. niet zo maar 1 maar van Dr. Golf hier snel een paar foto's hoe die nu is. de bekende beun wielen. en ik wil wel graag andere wielen. ik ben hier niet zo weg van. ze staan wel aardig maar toch. wat ik graag wil kan wel maar weet nog niet hoe. namelijk zo: ook met de whitewall randen enzo. ik vind dit echt supper vet staan ! alleen ik ben er dus al achter dat die velgen anders zijn dan andere stalen wielen van vw er zitten namelijk dingen op ondie chromen randen vast te houden en die chromen kap in het midden. dusja als er mensen zijn die weten hoe ik dit kan realiseren ik hoor graag van jullie. ik zou graag nog een orginele dakraam er in zetten. er zit nu aftermarket dakraam in. verder heb ik nog geen echte grote plannen. alvast bedankt,. Last edited by Stannie33 : 02-06-2012 at 16:45. |
|
||||
|
||||
toch nog een grote verandering op komst
ik ga er een ander dak in laten zetten. zoon dak als een renailt twingo ook heeft. (soort vouw dak ofzo) het idee is nog niet uitgewerkt maar dat ga ik zeker nog doen. mvgr stan |
|
||||
|
||||
Dat hoef je niet te laten zetten hoor. Is heel simpel. Enige wat nodig is is het lef om dat eerste gaatje te boren.
http://www.volksforum.com/forum/sho...01&page=7&pp=20
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 29-05-2012 at 11:42. |
|
||||
|
||||
zeg maar zoals deze
|
|
||||
|
||||
Zie de link die ik toegevoegd heb
|
||||
|
||||
jhaa ik zie het.
nu eerst maar een dakje scoren ! het inbouwen lijkt me geen probleem (ik ben plaat werker autocarrosserie) dusja dat is niet het probleem maar goed. ik laat dat soort dingen toch meestal doen door anderen zodat als het niet goed is of hij lekt of wat er ook is, dan kun je iemand anders de schult geven. hahahaa goed bekeken of niet? maar ik ben vanplan om dit toch zelf te gaan doen. dus nu eerst een dakje kopen die compleet is ! alleen zou niet weten waar ik moet zoeken. en hoe werkt zoon dak eigenlijk ? electrisch of handmatig ofzo ? mvgr stan |
|
||||
|
||||
maar goed tnx voor "jullie" comments iedereen...
|
|
||||
|
||||
Dakje werkt handmatig.
|
|
||||
|
||||
okee ja dat is dan wel makkelijker denk ik.
anders moet ik met draden relais weerstanden etc gaan werken. en ik denk dat die kabels dan door de a-slijl moeten getrokken worden. maar die zit aan bijde kantren al aardig vol. maar weet ook iemand of het dak van een twingo groter is dan die van een polo ? en volgens mijn onderzoekje is een twingo dak beter want het frame is van alluminium en polo van ijzer. maar goed. eerst maar 1 ergens op scharrelen hahaa |
|
||||
|
||||
zo dan ik werd vandaag genoodzaakt om mijn beun wielen er weer onder te klussen.
aangezien het subframe zo krom als een hoepel is slijten mijn wielen echt kei en kei hard. dus vandaag dat ik lieve heb dat mn beun wielen slijten dan als die andere. mvgr stan |
|
||||
|
||||
He welkom hier.
Mooie Jetta heb je man wees er zuinig op 4 deurs met grote kofferbak is mij prima bevallen en hij is nog best mooi. zuinig en comfortabel Borbets stonder er prima onder!!
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 06-06-2012 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
jaa die stonden wel goed. maar aangezien het subframe aan gebeunt is en dus krom is slijten die banden als een gek ! dus daarom heb ik er andere onder gezet en het rare is dat ik er nu helemaal geen last van heb ! maar goed ik zal binnenkort toch dat subframe moeten vervangen. dat word een hele klus.
|
||||
|
||||
Quote:
Valt me, 4 bouten en een motor steun, ff een krik onder de bak en los schroefen die hap. succes ermee
|
|||
|
|||
Quote:
Is inderdaad geen grote klus..... Welkom trouwens. |
|
||||
|
||||
okee tnx man
ik was al een ding aan het maken die precies tussen mijn spatborden valt op de rand waar de schroeven in zitten die mijn motorblok kan dragen als ik hem los maak. want volgensmij moeten er 2 motor steunen los. en er zit een bout vast gelast.en volgensmij is de draag arm ook krom. kan iemand dat op deze foto zien ?? mvgr stan
|
||||
|
||||
hmm die foto is gewoon te groot om te zien of die krom is.
ik weet niet hoe ik die moet verkleinen.
|
||||
|
||||
alsjeblieft
|
|
||||
|
||||
maar ja nu zie ik nog niet of die krom is of niet.
ik denk dat dit gewoon een kwestie van meten en vergelijken word als ik het er onder weg heb.
|
||||
|
||||
binnenkort te doen lijstje !
- midden arm steun kopen en er in zetten - koplamp geel maken met folie uit usa - achterlichten smoken - telefoon houder kopen en monteren - andere voor knipperlichten (soort us running lights) later nog te doen lijstje ! - achterklep plaat vervangen voor usa style - achterspoiler monteren - 2 woofers + versterker er bij in bouwen - andere wielen monteren. - twingo dak monteren dit is dus wat er binnen kort gaat gebeuren. ik hou jullie op de hoogte.