|
|||
|
|||
Nieuwe aanwinst : MK1 GTi 1800 '83
Hallo, gewoon ff m'n nieuwe aanwinst tonen
Greetz damien |
|
||||
|
||||
OMFG! Een echte....Heerlijk man! NOOOIT weer weg doen!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je aankoop! Mooie auto! Wat zijn de plannen? Je houdt 'm toch wel origineel? Ow ja ik zie het al, je zocht ook een originele!
Goed bouwjaar trouwens, net als de mijne Last edited by MarijnZ : 22-04-2005 at 10:42. |
|
||||
|
||||
Zwarte striping er weer op, motor netjes maken en klaar ?
|
||||
|
||||
Kijk aan !!!! Gefeliciteerd Omen, en welkom bij de MK1-lunatics !!
Ik dacht dat het onmogelijk was, maar jouw motorruimte ziet er nog verrotter uit als die van mij Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
whahhaah...
ziet er gaaf uit das zeker zo... veel plezier met je nieuwe aanwinst...
|
||||
|
||||
keep the golf alive!!!!!!!!!
gefeliciteerd man. |
|
|||
|
|||
Leuke deurbekleding heb je
Gefeliciteerd met je aankoop. dat je er maar lang plezier van mag hebben. gr, Doenja |
|
||||
|
||||
Dat 'ie je maar veel plezier zal geven!
Todo: Achterspoiler, achterlichten, spiegels, striping,.... en verder alles wat nog niet mooi is. Dan zal het een prachtige GTI worden!
|
|||
|
|||
Merci mannen voor de commentaar
Plannen : striping erop, motorruimte en interieur terug als nieuw maken,verlagen en velgjes, en zo origineel als maar kan , niets boven een echte originele gti he .... IDD, die achterlichten zijn verschrikkelijk he ??!! Vandaag proberen starten, maar lukt niet, er komt geen benzine toe aan het filter, dus ofwel pomp of regelaar, of ertussen ... Komt wel in orde Ik blijf wel posten als er dingen veranderen Deze doe ik zeker nooit meer weg !! greetz Damien |
|
||||
|
||||
succes ermee kerel
zal wel goedkomen zit wat werk in, maar krijg je echt ZOVEEL voor terug leuk ding ! |
|
|||
|
|||
kan er iemand effe zegge welke injectie er op de gti van omenf1 zit?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is een K jetronic inspuitsysteem, waarvan ik nu voort moment mijn expertise van aant maken ben greetz damien |
|
||||
|
||||
succes er mee, gaat zekers wat leuks worden
|
|||
|
|||
Niemand soms een Gti interieurke liggen met ruitjes??
Evt ruilen tegen mijn interieur? na de examens kan ik er aan beginnen greetz Damien |
|
||||
|
||||
mooie aanwinst, vind de banden standaard erg mooi!
Lijkt erg op mijn golfje (hoe hij eruitziet enzo) hou me op de hoogte! ben net hetzelfde van plan als jou. Lekker retro, verlagen en velgjes :P |
|
|||
|
|||
Dit is lang geleden, vraag er maar niet achter..
Maar nu zou het er toch stilaan moeten van komen .. Ik zoek wel nog : - De 2 latjes aan de zijkanten van de voorruit -4 originele Golf 1 Gti velgen -Chrome rand voor rond grille met 2 lichten ( om marsrood te verven) reageer hier, of op damienallo@hotmail.com, of op 0496838667 alvast bedankt Damien Allo - |
|
||||
|
||||
Quote:
vind wit op een type 1 wel mooi.