|
|||
|
|||
polo g40 toerenteller probleem..
Ik heb een probleem met mijn toerenteller van mijn g40 hij doet het vaak niet.. soms doet die het goed.. mijn vraag is waar krijgt hij zijn signaal van de toerenteller normaal gesproken bij de bobine ? maar hier zit een 4 kant soort bobine op niet de normale ronde die we gewend zijn.. weet iemand waar die signaal krijgt ik heb ook al een ander teller geprobeerd daar doet die het zelfde dus ligt niet aan de teller
|
|
||||
|
||||
slaat ie gewoon dood zonder dat er iets aan de motor te merken is? Doet me eerder denken aan een draadbreuk.
|
|||
|
|||
Quote:
ja hij slaat dood zonder dat er iets aan de motor te merken is als ik weet welke kleur draad het is kan ik het zo controleren.. |
|
||||
|
||||
Ben wel benieuwd naar de oplossing. Ik heb echt exact hetzelfde probleem met de toerenteller van mijn Scirocco. Voor zover ik kon beoordelen is het geen draadbreuk.
|
|
|||
|
|||
weet iemand welke kleur het is..? zodat ik het kan controleren of er ergens een draadbreuk zit..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zwart/ rood Je kunt even een directe kabel trekken van de bobine (nr. 1 onder het kapje) naar de toerenteller stekker. |
|
|||
|
|||
Quote:
nr 1 kapje bedoel je waar de zekeringen zitten..? of bedoel je ergens anders heen? |
|
||||
|
||||
Als het goed is heeft de bobine een kapje die je kunt verwijderen, daaronder zitten 2 moertjes.
|