|
||||
|
||||
en damnit lekker weer mannen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
jij bent de kenner van de regio, maar dat is toch een meertje verder? een collega van mij rijd er elk jaar heen met de bredase harleyclub
|
||||
|
||||
Anymore of this???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt (Faakersee is eigenlijk een meertje eerder) maar het evenement beperkt zich natuurlijk niet tot dat meer daar is het meer te klein voor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Topic : http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=stn1 Tevens . .. .nieuwe dag . . . . nieuwe foto's incl. foto's van de meeting bij de Pyramidekogel www.vwclubparkstad.nl
|
|||
|
|||
Wij zijn gisteravond na een rit van 16 uur weer thuis gekomen. Was echt super dit jaar, het weer was goed mooie auto's. Volgend jaar gaan we weer!!
|
|
||||
|
||||
HAHAHA, jullie al weer terug, wij vertrekken vanavond!
|
||||
|
||||
Ben inmiddels ook weer thuis. Heb een paar heerlijke dagen gehad. Gisterenavond nog de T2 bus gezien bij de Shell. Reed enkele malen langs, daarnaast nog een GolfII en een EVO die een paar keer flink doortrokken... Damn, wat een geluid. Helaas zit het er weer op...
|
|
||||
|
||||
Heb nu al afkick-verschijnselen... Net even naar de plaatselijke pomp in het dorp gereden om te kijken, maar er was weinig te beleven.
|
|
||||
|
||||
Vrienden uit tilburg hebben het niet gehaald,
Ze zijn met volvo,autoambulance en golf 2, de macht over het stuur verloren. De volvo en aanhanger zijn afgeschreven, de golf zit alleen voor en achter in elkaar. Hoop verder dat ze allemaal ongedeerd zijn. gr ruud |
|
||||
|
||||
bekenden van hier? of bekende auto?
|
||||
|
||||
Geen bekende van hier, en ik kan zo vlug ook geen foto vinden.
Het is een donker blauwe golf 2 met 18" chrome velgen. |
|
|||
|
|||
deze 2 ben ik tegen gekomen toen ik terug kwam van vakantie in bayern.... tja vrouw en kids mee anders was ik ook nog even die paar km de andere kant uit gereden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ralph ???? Das mooi klote voor hem ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar ben je ons tegengekomen dan? En wanneer?
|
||||
|
||||
Quote:
ja Ralph Dit is de auto in betere tijden. (2004) Last edited by ruud's fridolin : 19-05-2009 at 21:00. |
|
|||
|
|||
bij die lange weg werkzaamheden ongeveer een klein uurtje van frankfurt. Ik was met een golf 3 variant. Ik was eerder al wat andere auto's tegen gekomen dus toen ben ik beter gaan opletten aan de andere kant en toen kwamen jullie langs. Ik reed in tegenovergestelde richting. Dat was zondag(10 mei) hoelaat weet ik niet meer precies
Last edited by VWJYI : 19-05-2009 at 21:09. |
|
|||
|
|||
Pff, even het hele topic doorgelezen, en het lijkt me echt een gaaf evenement! Vorige zomer ben ik er geweest en dan bevalt die regio mij al, laat staan nu!
|
|
||||
|
||||
volgend jaar ook maar weer eens loeren