ben benieuwd, wij gaan zondagochtend vroeg. Morgen alles klaar maken en dan gaan!
|
Quote:
Met de Rallye? |
denk dat het na het weekend een beetje begint te komen. Gaan er veel de weken voor het eigenlijke evenement en die gaan dan het weekend ervoor weer weg. Ben benieuwd.
|
Quote:
Als de testritjes goed verlopen wel! Hij is voor de rest helemaal klaar om te gaan. |
Hier alvast wat foto's. En ik denk zomaar dat ik er volgend jaar weer bij ga zijn. Begin het te missen.
En het lijkt erop dat het bij de Shell in Velden net zo druk gaat worden als in Reifnitz zelf. :eek: http://www.berger-tuning.at/gti_treffen09.php |
Shell is altijd druk geweest toch? iig de week ervoor want dan zit iedereen nog verspreid.
mooie pics maar heb nog niet gezien van: WOW |
Benm benieuwd naar de foto's
|
Shell is idd altijd al druk. Is vooral 's avonds heel gezellig. Wel grappig is ook dat die pomphouder zijn brandstof prijzen omhoog gooit wanneer de meeting officieel begint. :thumbup:
|
Can't blame him ..
|
Niet alleen de brandstof prijzen,vorig jaar waren wij er ook een week eerder en heb de man toen aardig tekeer horen gaan ,hij begon toen ook direkt zijn hekken weer neer te zetten om zoals altijd weer toegang te heffen.
Ik heb nu nog geen hekken gezien. Politie was vorig jaar ook nergens te zien maar Mathijs is bij aankomst al direct aangehouden met de Rallye gister en de politie heeft de posities weer ingenomen :) |
Quote:
Inderdaad. Niet alleen de lasten, maar ook de baten. :) Al meer foto's ergens op het net inmiddels? Heb even rondgekeken, maar de mappen van Worthersee 2009 zijn op de meeste pagina's nog leeg.. :( |
Quote:
Waarvoor is die dan aangehouden als ik vragen mag?veel problemen mee met de politie daar?groeten |
|
Quote:
Toch niet zn kenteken inbeslag genomen mag ik hopen?! Dat vind ik wel zonde eraan, dat ze geen oogje dicht kunnen knijpen zolang je je netjes aan de verkeers- en gedragsregels houd... |
Nee, gelukkig niet hij zat alleen te zeuren dat hij te laag was.
Maar mocht doorrijden gelukkig. Heb nu net allemaal TUV dingen uitgeprint en auto iets hoger gezet haha. Voor de rest top weer. Maar het was gewoon een controle van 2 man die zich aan het vervelen waren. |
Is het al druk Matthijs??
|
Jakkes... als je dit zo leest kriebelt het wel weer hoor :)
|
|
Quote:
Gelukkig maar. Ook goed om te horen dat je zonder problemen daar bent aangekomen. Geniet ervan kerel.... ben jaloers..... |
All times are GMT +1. The time now is 02:03. |