|
|||
|
|||
Quote:
http://www.vw-golf-country.de |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je soms Allround dan? Alleen klopt het kunstlederen interieur dan niet... Die "Allroundversion" des Golf Country Da der Golf Country vielen Interessenten zu teuer war, schob VW im Juli 1990 eine abgespeckte Variante - die sogenannte "Allround-Version" - nach, die dem Anspruch als nützlicher, kompakter Geländegänger besser gerecht werden sollte. Diese "auf Funktionalität zugeschnittene" Allround-Version gab es nur in der Farbe "Waldgrün" mit farblich abgestimmten Stahlrädern und Kunstleder-Innenausstattung.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Jurgen je hebt gelijk die gast had het over all road , maar het is idd Allround de goed koopste uit voering toen ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Omgerekend naar Euro's scheelt het bijna niks
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gebaut wurden von dieser Variante nur 160 Fahrzeuge. Man meint ja immer die "Chrom" Version sei selten. Aber ein "Allround" in gutem Zustand ist wohl eine noch größere Rarität.
HOUDEN!!!!! |
|
|||
|
|||
helaas de kogel is door de kerk , hij is verkocht
volgende week zondag weten we aan wie .... |
|
|||
|
|||
Wytze
|
|
|||
|
|||
Quote:
jep de witte jetta komt op het onderstel ... |
|
|||
|
|||
Haha, Kijk nergens meer van op tegenwoordig
Maar goed. Hopelijk heb je meer geluk met je nieuwe project. |
|
||||
|
||||
Haha, nou, denk niet dat je Wytze zó gek krijgt
|
|||
|
|||
Quote:
(t)jaap !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
wie? Paspoort ligt al klaar.
|
|||
|
|||
hij staat klaar voor de nieuwe eigenaar Last edited by Alberto : 18-07-2009 at 20:26. |
|
||||
|
||||
je nieuwe aanwinst? Ziet er stukken beter uit als die groene
|
|
|||
|
|||
Quote:
is de zelfde auto hij gaat morgen richting Rotterdam |
|
||||
|
||||
tja.. naar wie zou die toch heen gaan
hoop voor je dat je wel weer wat moois en goeds terug koopt! nou heb ik me hier toch een mooie 74er scirocco staan man is ook vrij uniek toch
|
||||
|
||||
op de nieuwe foto's lijkt ie veel meer zwart dan groen vandaar dat ik dat dacht
|
|
|||
|
|||
Quote:
de meeste forummers gaan lager rijden met de jaren, jaap steeds hoger !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
live vanuit de trein. Na 12 keer overstappen en 3 grenscontroles ben ik na 25 uur een eind op weg. Zal zo de slaapcoupe maar gaan opruimen. Ben er over een uurtje