mijn TOUAREG bouwjaar 1993 deel 3 ( pag 12)
na de mode '' de daly voor mijn vrouw/vriendin '' ( die rijd in de volvo :D )
nu de daly voor me zelf ( :D nee louw deze staat niet op marktplaats ,en het is geen project :D ) Gister uit een loods gehaald waar hij een 1,5 jaar had stil gestaan op de voor banden , aandrijf as hoes na in 1 x door de A.P.K keuring vandaag even goed schoon gemaakt Zat wat vettig stof op ( diesel dampen ) op en paar krasjes kleine deukjes na een mooie strakke auto ( al zeg ik het zelf ) Verder heefd hij wat onder houd nodig , maar dat komt goed :thumbup: in smerige staat na een goeie was beurt ............ :sly: |
gaaf!
|
:woowoo: :woowoo: :woowoo: :woowoo:
Nu nog een koffer achter lassen :screwy: :D :D :cool: Mooie wagen Alberto :thumbup: |
Had em wel zien staan op MP!
Leuk ding! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen! |
Quote:
verlaagen :screwy: :D :D :D planning is niks ......nau ja andere achter lichten ......en wielen in de orgineele look trug brengen paar dikkere hella's voor op maar geen schokkende dingen Quote:
wytze wou het onderstel al onder een jetta hebben :D :thumbup: |
sorry, persoonlijk vind ik dit echt niks. toch hoop ik dat je er een hoop plezier van zal hebben alberto!
|
Leuke wagen alberto.
Succes ermee. |
Quote:
dat mag sander :D toch rijd het super, had ik niet gedacht . en is weer eens wat anders , dan laag bij de grond :D maar de jetta is er voor die momenten , om laag bij de grond te zitten :thumbup: |
zeker wel een aparte auto..
die blijven wel waardevast lijkt me. |
die blijven zeker waardevast, leuk ding!
|
Hee echt super om weer zo'n ding een keer te zien! Wij hadden er eerder 2 staan hier, een groene en een grijze! Alleen kunnen we niet alles bewaren! Er moet ook nog geld verdient worden!
|
Quote:
20" !!! :eek: :D Gaaf ding Alberto!! Zondag mee naar de mek?? :thumbup: |
Kan me wel voorstellen dat je met al die zandpaden in het noorden iets comfortablers wilt :D:D
|
Quote:
Zat meer te denken aan de randjes polijsten Gerk :rolleyes: Ja denk dat Rika ( mijn vrouw ) hem wel even mee neemt :) Quote:
Woon niet in drenthe .... :D :D :D :D is het wel leuk ding voor trouwens door de bossen heen met z'n ding :rock: |
Quote:
:tongue: |
ik heb wel wat liggen met gepolijste randjes :D
|
Quote:
ik durf al bijna niks meer te zeggen. http://auto.marktplaats.nl/volkswag...etta-rood.html? |
kikker sub?? :tongue:
|
Lol
|
Quote:
:D |
All times are GMT +1. The time now is 05:36. |