|
||||
|
||||
Hier even mijn 173 foto's van vandaag!!
De sfeer begint alweer te veranderen... Flesje bier op de straat, iemand een fles bier vanuit een auto tegen een auto aangegooid. Ik begrijp die gasten echt niet. http://www.mijnalbum.nl/Album=4IFG867E Last edited by Ronald : 18-05-2009 at 00:35. |
|
||||
|
||||
lekker veilig..
|
||||
|
||||
En dan moet je er wat van zeggen.. Dan krijg je dit..
|
|
||||
|
||||
Nog een tip neem geen GTI-burger.. :-)
Verder alleen maar positieve dingen... Welterusten!! |
|
||||
|
||||
oma nog een beetje handel? kost het dit jaar??
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat oma d'r AOW-tje aardig kan bijvullen zo. Eur 5,- per auto. Ze hebben het dan wel netjes gemaaid. |
|
||||
|
||||
ik heb wel eens gehoord dat ze in deze 2 weken 80% van de jaaromzet draaien in het dorp. Zou me niks verbazen als het waar is.
|
||||
|
||||
Quote:
Zit inderdaad wel een kern van waarheid in, alleen draaien ze komende zomer net als elk jaar ook weer het grootste motor-evenement van Europa en daar komt ook aardig wat omzet uit. Daarbij is deze regio in Karinthië (grofweg de meren tussen Villach en Klagenfurt) het aangewezen gebied voor verschillende grote evenementen dus deze mensen zijn zeker wel wat gewend naast ons geliefde evenement. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan hebben jullie er nog niets eens over de rotonde bij de Shell zien rijden . . . . passagiers hangen meestal mee in een bocht |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gehoord dat er in de locale krant gesproken werd van een omzet van totaal 15miljoen voor de gehele omgeving.. dus dat schiet aardig op |
|
||||
|
||||
Toch wel jammer dan. . . . . .
zo'n leuke omzet voor de maatschappij en dan toch laten verpesten door gasten die alleen maar voor te zuipen komen en rotzooi bouwen. Is een van de redenen waarom veel al voor de "echte meeting" weer thuis zijn. Maar goed . . . . nieuwe foto's op ->> www.vwclubparkstad.nl
|
||||
|
||||
naais, wat is dit jaar de trend?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet zeggen, wij komen er nu een jaar of 5/6, en tuurlijk zie je wel dronken gasten maar echt last......? Nu overnachten wij wel altijd aan de overkant van het meer in Portschach, dat scheelt denk ik een hoop. Rond een uurtje of 1800 stappen we in de boot naar de overkant, ik denk dat dan de rotzooi in Maria-worth pas begint.
|
||||
|
||||
op de foto's nog geen oude scirocco's gezien...
was toch wel benieuwd, maar daar doen ze blijkbaar niet meer aan daar? En zo wel, dan graag foto's!!
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zo groot mogelijke remmen.. en zwarte auto's lijken ook weer terug te komen
|
||||
|
||||
Hier even een primeurtje. De eerste foto's van de Pyramidekogel. En inmiddels zijn de eerste boetes ook binnen. Mijn broertje was te laag. Verder een hoop gezeur met de NLse autopapieren, omdat de veranderingen aan de auto niet omschreven stonden in de autopapieren(zoals in Duitsland) Velgen / adapters, kenteken platen(Amerikaans), verlaging, etc.
Het album is aan het vollopen, maar kan een half uurtje duren ivm snelheid internet. http://www.mijnalbum.nl/Album=4QQLFV7D |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad niet veel gezien.. Ook weinig luchtgekoeld. Rijden wel een paar kevers in de rondte, maar busjes etc ben ik ook niet veel tegengekomen. De GolfV daarintegen... Alsof die in de aanbieding waren.. |
|
||||
|
||||
En gespot!!
@ Jaap, wilde er eigenlijk hier een aanschaffen(bruin) maar jullie zijn er niet!!! En verder nog even een paar pics. Dit ding zuigt volgens mij de motorkap naar beneden. Last edited by Ronald : 18-05-2009 at 15:04. |
|
||||
|
||||
En gespot bij een pomp. Helaas niemand erbij..
Vanavond nog even naar Shell en dan morgen weer naar huis. Last edited by Ronald : 18-05-2009 at 15:17. |
|
||||
|
||||
yes! hij is er, mijn oude GTI:
Voor de derde keer aan der see! Ik hoop haar van de week live te kunnen spotten in maria worth!