|
||||
|
||||
Quote:
Beetje.... Vind us echt super en het staat de gti ook nog eens goed Ook weer even wat voor de jetta :mrgreen: De spatbordrandjes helemaal aangepast zodat de revo's passen, slijt nergens aan dus hij hoeft niet omhoog En eentje voor de fun |
|
||||
|
||||
Staat goed die us lampen, het enige wat ik een beetje afbreuk vind doen is die ruitenwisser wat plat ligt.
|
||||
|
||||
Gebeurt nog
|
|
|||
|
|||
Blijven mooie wielen de schmidt's alleen vindt ik het eeuwig zonde om wielkasten weg te slijpen omdat de auto zo laag moet. Hopelijk heb je dat niet bij de blauwe golf gedaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn omgeklopt/gerold en bij de gti is voor gerold en wordt ook nog aangepast |
|
||||
|
||||
Zitten nu g60 lijsten op de jetta
|
|
||||
|
||||
Gadverrrrrrrrdamme wat is die blauwe GTI belachelijk dik zeg! Petje af hoor!
Je Jetta is ook zeer netjes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Super bedankt man |
|
||||
|
||||
Wat een wagenpark, nette GTI.
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx Een paar update's Achterlichten van de jetta gespoten En een dashboardkastje van een Porsche gesloopt voor in de gti |
|
||||
|
||||
Damn, wat een dikke wagen die Jetta.
|
||||
|
||||
Je hebt al een mooi wagenpark zo ik blijf je ook volgen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx ben er erg blij mee Quote:
Thnx doe mn best |
|
||||
|
||||
Mooie stance die jetta zo. die velgjes zitten precies goed!
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Thnx is omgerold met de stang van de krik
|
|
||||
|
||||
Even een paar plaatjes van de Jetta
Heb hem te koop gezet maar weet niet of hij daadwerkelijk weg gaat |
|
||||
|
||||
Donor voor de jetta
Beetje rustig opzoek naar onderdelen voor dat het ingebouwd wordt |
|
||||
|
||||
Ik vind het wel zonde van de Jetta hij is super mooi maar ja je moet het zelf weten natuurlijk ik heb vroeger ook zo n zelfde Jetta gehad een diesel van 1986 er zat een mega kofferbak in
|
|
||||
|
||||
ik word altijd een beetje angstig als ik zo'n donor auto zie. lijkt me een typische auto die flink mishandeld is. hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ombouw naar 2.0 16v gaan we iig in een keer doen Quote:
Valt mee hij loopt goed en heeft een andere nokkenas dus ongeveer 170/180 pk Is van een kennis geweest en die heeft hem toen verkocht Last edited by golfje gti : 17-06-2014 at 19:53. |