golfje gti nieuwe fotos
hallo ik ben david ik ben 14 jaar en heb 2 golfjes in mijn bezit zit al een tijdje op het volksforum dus heb me aangemeld
hier de fotos van de gti en de cl golf 2 1.8 8v gti wolfsburg edition lp5u (origineel) golf 2 1.3 cl reacties over de golfjes zijn welkom :thumbup: |
Welkom
Nette golfjes vooral die edition! |
Idd nette golfjes alleen spijtig dat je nog 4 jaar moet wachten voor aleer je ermee mag rijden :D
"hallo ik ben david ik ben 14 jaar en" |
bedankt achja mijn vader rijdt hem naar meetings
en ik oefen al een beetje met de grijze :D |
Quote:
ah k, dacht eerst dat het een typfoutje was :D Dan ben je er al op tijd bij. :thumbup: Veel plezier ermee in ieder geval :thumbup: |
:) ja heb allebei van men pa gekregen
|
Coole pa heb je dan !!!
Die blauwe is echt heel mooi. Superkleurtje ! Je pa heeft je ook geleerd dat ze een beetje zo moeten blijven als ze er nu bij staan ??? :D :D Dus geen heldere lampenmeuk en zo... :rolleyes: |
Quote:
die heldere verlichten komt er bij mijn auto nooit op :shake: |
Succes met je project! grtz
|
Die blauwe... geweldig dikke auto!
Welkom |
nieuwe fotos
en de cl |
weer een update voor de cl
een setje rood/witte fifft achterlichten en de onderlip weer gemonteerd totdat we een setje gti lijsten hebben :thumbup: |
Welkom op VF David! :thumbup: Je weet het, alle drie zien ze er gewoon super uit! Enne... jij hebt dus ook zo'n soort vader als dat ik heb! :D
|
Quote:
zijn er 2 :D en thnx |
Quote:
Haha, ik dacht dat de rode er ook bij hoorde! :D |
Quote:
Quote:
Moest het 2 keer lezen, dacht eerst dat er stond 2 vaders :D |
Quote:
Nee die hebben we allebei maar eentje! :tongue: |
Quote:
nee die is van de buurman :thumbup: Quote:
:lmao: |
super wagen die blauwe....... en je bent er mooi op tijd bij:thumbup:
|
Welkom op Volksforum! Mooie Golfjes! Al zou de blauwe wel een set spoorverbreders kunnen gebruiken!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:43. |