|
||||
|
||||
Zwart vind ik mooier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb het even druk met afstuderen, na 10 juni heb ik meer tijd. Stickers beginnen nu al een beetje los te laten Had het wel verwacht, maar zo snel Ik laat het voorlopig nog wel even zo tot het echt niet meer fraai oogt, en dan gaan de banden er weer af om de randen te polijsten. Ook had ik wat problemen met (waarschijnlijk) valse lucht. Vanavond even de tijd genomen om er naar te kijken en het was inderdaad valse lucht. netjes wat vloeibare kit erom gedaan en hij loopt nu weer als een zonnetje Op de problem pic zie je duidelijk wat benzine op het hitteschildje zitten: En nog een leuke: 50 hp in the front vs 530 hp in the back
|
||||
|
||||
Super die velgen. Persoonlijk vind ik het zilvere hart mooier als het zwarte. (en nog steeds jaloers op je mooi bak)!
|
|
||||
|
||||
Wat is dat voor iets op de achtergrond Sjoerd? Een Silvia ofzo?
|
||||
|
||||
Jep, S14
|
|||
|
|||
Hallo Schenk, goed bezig als je 't mij vraagt. Mocht je nog verder gaan met de ARC velgen, ik heb nog een aantal naafkapjes liggen voor de arc velgen. In Amersfoort! Had ooit dezelfde velgen, maar dan in 15 inch. Laat maar weten als je daar belang bij hebt!
|
|
||||
|
||||
Shootje gedaan.. Binnenkort meer foto's want moet ze nog krijgen
|
||||
|
||||
Quote:
Nissan/Datsun had een handje van die ongelukkige namen Silvia Laurel Maxima Mooie Golf daarom wel, liever die 50pk !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een dikke golf! Heb deze foto als buroblad-achtergrond Gr, louie |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ziet er strak uit zo met die wielen
|
||||
|
||||
Hierbij nog een paar foto's van de shoot.
Was een shootje met allemaal Subaru's dus ik was een beetje de vreemde eend in de bijt De malloot die bij de auto hoort Soebs eating my dust Next thing to do zijn mn velgen. Wil ze compleet refurbishen. Hoe of wat ben ik nog niet helemaal over uit.
- Golf mk1 '81 Last edited by schenk : 15-06-2011 at 11:40. |
|
||||
|
||||
hoi schenk
en zitten mijn getrokken banden nog netjes op hun plek mvg sjaak
|
||||
|
||||
Ze zitten nog prima Sjaak! Kom binnenkort weer even langs maar geef je dan wel even een belletje.
|
||||
|
||||
Quote:
je bent welkom mvg sjaak
|
||||
|
||||
Paar fototjes verder niet zoveel bijzonders.
Ben het weekend met 2 maatjes + hun auto's naar Automaxx geweest. Degene die er geweest zijn hebben hem misschien wel zien staan. De S14 en Chaser trokken erg veel bekijks dus dan kan je mijne niet meer over het hoofd zien
|
||||
|
||||
heb um idd zien staan. zag er goed uit, alleen zijn de stickers flink verkleurd geloof ik he..
|
||||
|
||||
Haha klopt! Gaan er deze week onder uit en worden weer opgeknapt.
Hart van de velg een kleurtje en randen gepolijst.
|
|||
|
|||
Al plannen om andere delen te stickeren als je velgen ontstickerd zijn?
ben benieuwd hoe je rims eruit komen te zien!
|
||||
|
||||
He rein!
Ik doe geen stickerbomb meer.. Randen worden gepolijst en dan houdt ik hem lekker clean.