|
||||
|
||||
zie veel overeenkomsten met de mijne... erg leuke auto
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je @Richard: Volgens mij is oa jouw dashboard ook hetzelfde of niet?
|
||||
|
||||
ook, maar onder de kap ook vrijwel alles hetzelfde..behalve de motor
alleen jullie hebben comfortzetels en ik heb een recaro kuip interieur , maar verder veel overeenkomsten
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar de V8 is ook wat meer uitgelegd voor het cruizen al ligt dit ding als een blok in de bocht. Sta er vaak versteld van... V8's waren overigens wel te krijgen met een sportinterieur met kuipjes.
|
||||
|
||||
s6 avant is ook gewoon een cruisebak.. rijd gelijk aan die van jullie alleen iets anders kwa motor( maar met quattro is elke bocht toch even poot op het gas en als ex bmw rijder toch ook op een rotonde gas los insturen en gas vol erop)
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, driften gaat ook met Quattro
|
||||
|
||||
Ik geloof dat jullie allebij niets te klagen hebben over wat jullie over de weg heen blazen.....
|
||||
|
||||
Quote:
Ons hoor je ook niet klagen. Laatst nog naast een M3 E46 gereden op de snelweg, had verwacht dat die sneller waren Naast het stoplicht zijn ze een stuk sneller, maar met doortrekken vanf 150 moest hij het toch even afleggen...
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, die V8 van jou Nigel is echt heerlijk. En hij trekt inderdaad erg goed ja, maar vooral dat geluid van die 8 pitter, daar heb je echt geen radio voor nodig.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
klopt.. er staan hier ook nog een e36 m3 en een e46 m3 cabrio... beide zijn met optrekken sneller, maar vanaf 120 tot ... blijf je gewoon op de kont.( maar vanaf het stoplicht er vol op, leg je et wel beduidend af)
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt inderdaad, het duurt even voordat de audi op gang komt maar als hij eenmaal gaat dan gaat die ook als de brandweer En zijn die e36 en e46 dan van jou? Heerlijke wagens voor op de Nordschleife
|
||||
|
||||
e36 zwager en e46 schoonvader verder nog 2 e30 m3's
|
||||
|
||||
Quote:
Best een leuke oprit met de kerstdagen bij jullie......
|
||||
|
||||
Die Audi past er dan niet echt bij
V8 ziet er goed uit ! |
|
||||
|
||||
hij wou die rs6 mtm clubsport niet hebben maar een e46 cabrio met iets van 20d op de teller
|
||||
|
||||
Quote:
Doe mij die rs6 mtm clubsport dan maar
|
||||
|
||||
m3 cabrio is gewoon een nieuwe auto.. en is ook erg fijn.. ze zijn maar met z'n tweeen en dan is een station niet practisch.. over 5 jaar hier maar eens op de oprit
|
||||
|
||||
Vandaag weer even bezig geweest met de V8.
De laatste tijd had de wagen nogal last van een sterke benzinegeur als je stilstond met een draaiende motor... Na het demonteren van de luchtinlaten kwam dit te voorschijn: De aansluitingen van de benzineleidingen op de injectorengallerijen waren in een niet al te beste staat. Resultaat was dat ze begonnen te lekken waardoor er benzine op de cilinderkop bleef staat waarvan de lucht mee naar binnen werd gezogen door de klima... Deze week gelijk maar even een setje nieuwe besteld bij de dealer (aan de prijs was te merken dat ik een V8 rijd ) Bij VW/Audi waren ze nergens meer op voorraad maar ze waren binnen 2 dagen al binnen. Wat een service En de nieuwe leidingen gemonteerd: Dus nu kunnen we weer vrolijk rondtuffen zonder knock-out te gaan van de benzinelucht Verder ook even de sensor van het expansievat van de remolie gemaakt. Voor de keuring heb ik een achterremklauw moeten laten reviseren, ik heb toen gelijk de remolie laten vernieuwen. Sindsdien bleef het lampje steeds knipperen dat er iets mis was met het vloeistofniveau terwijl deze goed stond. Dus zojuist even het filtertje eruit gehaald en het heveltje van de sensor weer goed gangbaar gemaakt en het knipperende lampje is weg
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 14-11-2009 at 17:06. |
|
||||
|
||||
Die auto wordt steeds beter! Netjes.
|
||||
|
||||
He jammer ik vond dat wel lekker die benzine lucht hahaha. Nee inderdaad veel beter, is wat om flinke koppijn van te krijgen.
Verder erg goed bezig Nigel. Gr Ronnie