|
||||
|
||||
lekker bezig Peet!
|
|
||||
|
||||
Peet, ik las op de Samba dat als je ouder Gerson plaatwerk hebt je de hele groene laag moet verwijderen, ze behandelen het plaatswerk pas sinds een jaar voordat het groen erop gaat, daarvoor was het puur een transportlaag. dus als het al een tijdje bij je leverancier heeft gestaan moet je oppassen.
|
||||
|
||||
Quote:
n.p. ik heb al 2 x op transport uit colombia moeten wachten,dus vers van de pers |
|
||||
|
||||
zwarte laag is de transport laag op IGP plaatwerk. Op hookyspanelshop panelen zit o.a. ook die groene laag, die is meteen als primer geschikt. Origineel mexico plaatwerk is lichtgrijs, dat is ook al goede primer...
|
|
||||
|
||||
Vandaag pakketje uit us gekregen van Wolfgang int.
Safari's van CE nu nog wachten op de wielen maar kan dus weer even verder ... 8-) |
|
||||
|
||||
bank overvallen?
|
||||
|
||||
lang gespaard ...vanaf mn 18de...
|
|
||||
|
||||
damn... 30 jaar moeten sparen.... maar dan heb je ook wat..
|
||||
|
||||
you cunt ....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
yeah baby!!!
jij hebt goed ingeslagen!!! ben benieuwd naar het resultaat..
|
||||
|
||||
Hoop dat de WCM rubbers het langer uithouden dan 'n jaar.. Had Henk in loon geen rubbers?
|
|
||||
|
||||
Wat is wcm martijn ?
|
|
||||
|
||||
west coast metric
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Zegt me verder niets .... heb ik die rubbers dan ?
|
|
||||
|
||||
heb je nou de creative safari's uit de us?
|
|
||||
|
||||
ff goegullen peter http://shop.westcoastmetric.com/index.php , maar of jij van hen die rubbers hebt, geen idee!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Nee HJ, de safari's uit de UK (CE) en de 8 popouts uit US (wolfgangbang)
p.s. de wielen liggen klaar om verzonden te worden ... (kan nog wel eff duren maar nu wel meer zekerheid dat ik ze ook echt krijg zeg maar) en dan nog misschien verdichten of polijsten Edit: ik ook niet jens.... ben op ut werk nog dus kan eff nie kieke zegmaar en anders ... dat de rubbers 1 jaar houden is jammer, maar zolang de hardware maar houd Edit 2 : op de pic zie ik idd volgens mij hun logo ... ach, rubbers... Durex komt ook niet alle beloften na zeg maar Last edited by sixpack : 29-01-2009 at 18:16. Reason: Te snel met posten geweest, sorry ik zal voortaan eerst denken dan plaatsen... |
|
||||
|
||||
Hey peet, dat WCM logo op de rubbers is van West Coat Metric ja. Ik heb een keer gehoord dat ze niet zó toppie zijn, maar dat kan veranderd zijn inmiddels.
Btw, kom maar eens een keer naar m'n huus kieke in boxminder tijdje geleden dat ik je gezien heb Laterss! succes met 't bussie, zag je laatst nog rijden kan dat? |
|
||||
|
||||
Ja doen we een keer
Ik rijdt er wel eens mee,dingen vervoeren enzo dus zou zo maar kunnen dat je me zag ja |