Spijlbus 65" deluxe
Hoihoi
Ik heb een projecktje erbij gekocht... nl een spijl deluxe van 65" Allereerst wilde ik de mensen bedanken die me hebben geholpen in het doolhof wat spijl heet .... :) Alain (Area51) Marc "ski" Ernst (evilnijntje) Michel (Tiki madness) Nico (workingclass) allemaal hartelijk bedankt voor de info,goede adviezen en hulp. :thumbup: :cool: :cool: :cool: hier wat pics : greez Peter |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeitie...... :lmao: geweldig
|
mooie bus zeg, uit de states? ziet er goed uit op de foto!
|
Veel geluk ermee Peter, zeg schiet ff op voor Vagfest :)
|
Zo,jij bent weer een paar jaar onder de pannen :):) succes.
|
erg gave bus :thumbup:
|
Kijk aan goed bezig Peter!! :thumbup:
ziet er goed uit wat de foto,s betreft Welkom bij de club van spijlbus gestoorden!! :screwy: Wat zijn je plannen?gewoon rijden of wordt het een restauratie? Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! groeten hans :cool: |
Peter, heel veel geluk met je nieuwe aanwinst !!
:thumbup: |
Thanx mensen !
Plannen zijn, netjes maken (wat puntjes die aandacht verdienen) en mooi interieur maken, iets verlagen dat was het wel +/- :rolleyes: |
Mooi busje hoor! Verlagen zal hem idd goed doen.
|
Quote:
Jaja, dat soort opmerkingen kennen wij hier allemaal. En dan heb je em een tijdje en dan gaat het los. Ik wil ook nog wel die chromen lijsten set en eigenlijk moet er ook nieuwe wielen op en als ik dan toch bezig ben kan er net zo goed een nieuw gereviseerd blokje in. EN EN EN :D Quote:
Cursus Brabants ook gezien merk ik?? ;) |
Sssssst Debora kijkt mee..... :rolleyes:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeitie...... :D |
nee gij kut
|
mooi he dat brabants ..
vette shit peter, droppen die bak! |
Gaaf hoor, heel erg leuke aanwinst, die komen we beslist nog eens tegen!
Voor het constrast een set gepolijste wielen eronder? |
Echt un hiele mooie bus, dast ir mar un prutte wille fan ha meist...
Leuk he dat FRIES hahahahaha.... |
Quote:
nee :) |
Quote:
iets :screwy: dat zullen wij nog wel eens zien....wat heet iets... gewoon weer gezellig eeen middagje schroeven 4 inch as met dropped spindels :eek: :eek: |
Quote:
juist, dat zijn de betere berichten :cool: |
Mooie aanwinst peter
Veel plezier ermee |
All times are GMT +1. The time now is 13:46. |