|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Slaan, met stokken...
|
||||
|
||||
Dat het Sony Xplode is.
Ze zijn pas Xplode als je te veel van die rampestamp muziek d'r doorheen jaagt! En dat dat lekkere interieurtje van je eerst van pizzaboer Ricardo is geweest!
|
||||
|
||||
Ricardo interieur... inderdaad ook timeless.
|
||||
|
||||
Verlagen beter is om harder te gaan.(echt gehoord)
|
|
||||
|
||||
Quote:
tja, dan heb ik zeker de nichtenversie; Ricardo is bij mij in het leer gestoken
|
||||
|
||||
Quote:
Zolang ie in 't leer steekt en niet door je panty prikt is 't goed.
|
||||
|
||||
Dat er karmann editie Corrado's bestaan.. (iedere C komt uit de karmann fabriek..)
Dat het gas intrappen van je "gave" wagen tot in de toerenbegrenzer in de vrij op meetings stoer is en dat iedereen zo ontzag en respect voor je heeft! (en niet denkt, hopelijk slaat dat brik zo vast, zijn we van die prutser af) Dat een raamband met daarop het merk of type van je auto heel stoer staat.
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik ook wel eens gehoord ja en neem van me aan is ook nog zo ahahaha ga jij maar eens met een standaard golf 3 variant om de rotonde met een beetje snelheid nou je bent hem kwijt hoor ik heb er ook 1 en er een goed verlagingssetje onder gezet en hij gaat eromheen als pis hahhaah |
|
||||
|
||||
Dat een T1 een SUV is.......??????
|
|||
|
|||
Quote:
upke |
|
||||
|
||||
Quote:
Old school! Ik heb ook nog zo'n stickert liggen die ooit wel weer de weg naar m'n auto vindt.
|
|||
|
|||
Dat de politie je best vriend is...
|
||||
|
||||
Quote:
Niet harder door bochten en zo, wat ik hoorde was dat de auto harder reed. |
|
||||
|
||||
Dat scooterrijders denken dat ze stoer en een bikkel zijn als ze steeds met gas erop , gas los, gas erop, gas los rond rijden. NOTTTTTTT
|
||||
|
||||
dat een kever met slechte lak meteen aan complete restauratie/renovatie/revisie toe is ...
|
|||
|
|||
dat als je een surfplank op je auto hebt de buurt kinderen denken das een coole gast die gaat surfen
|
|
||||
|
||||
Quote:
een andere reden zou ik ook niet kunnen verzinnen voor een surfplank op je dak... |
|
||||
|
||||
- Dat je als bestuurder schuin achter je stuur naar rechts moet zitten/hangen om de ideale zitpositie in je wagen te krijgen.
(kan iemand mij uitleggen waarom.... ik kom zelf op de voglende: Ga je harder? Ontwijk je zo je airbag bij een botsing? Hoef je dan je gordel niet te gebruiken? Te hard gedubbeldekt? Anabolen spuit net in je linkerbil gezet? Anders zit mijn petje te schuin? Hij is links vet verlaagd, recht komt als ik weer geld heb? Midden(arm)okselsteun? Handremfetish?) - dat dagrij verlichting (en dan met name de audi-led sliert) ook op oudere auto's stoer is! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je overdag rijden met licht aan? Want daar zie ik het nut wel van in, niet dat ik t doe maar toch...