|
||||
|
||||
Die Jetta is echt cool!
Hij staat hier heel vaak op de Markt!
|
|||
|
|||
misschien dat ik ook nog wel even die kant op tour, bergum ligt vlak bij driesum in de buurt toch? of ben ik in de verkeerde richting nou?
gr dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ,ligt ongeveer een kwartiertje rijden vanaf driesum, kun je mooi met ons oprijden
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker omrijden hey Rijd dan met mij op.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij komt toch op de fiets??
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, met de camper onder de armen
|
|||
|
|||
Quote:
houd ik je aan |
|
|||
|
|||
Quote:
laat nog wel horen dan of ik zeker weten ga 90% al wel zeker |
|
|||
|
|||
camping plaats is aan wezig op een na bij gelegen camping
hotel's zijn er ook te vinden en ik heb wel een kappe tuin kan ook wel een tent staan |
|
||||
|
||||
Heb ook gehoord dat er binnen ook een stand zal komen van Extreme car concept!(http://www.xtremecarconcept.nl/)
(voorheen Alex Mars ) En nog meerdere stands zullen aanwezig zijn ,misschien een idee om alvast de flyer aan te passen met meer info? Ook zullen wij natuurlijk de zaterdags voor de meeting aanwezig zijn in drogeham ,kunnen we dan misschien ook even wat reclame gaan maken Ik zal nog wel even contact opnemen met het bestuur Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
|
||||
|
||||
Quote:
DE HAM!!! Wat voor reclame meenemen? Schoolbord en stoepkrijt?
|
|||
|
|||
Quote:
deel van het bestuur is vanmiddag wel in drachten |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed zo! Ik zal er zeker ook zijn ,ben wel herkenbaar aan de auto
|
|||
|
|||
Quote:
bestuur ook wel denk ik club stands zijn ook mogelijk ... of wil je de garage op ruimen ......neem het mee verkoop het op onze meeting ( laat het ons wel ff weten ) willen de trunkers er geen stand wytze ......... Last edited by voklswien : 15-04-2007 at 09:56. |
|
|||
|
|||
marktplaats aan wezig voor mensen die spullen willen verkopen of promoten
neem even contact op met mij via telefoon of mail. 0630405072 0049 1601763157 alberto71111@hotmail.com of met de voorzitter van deze meeting dik postma 0622451884 stand van xtremecarconcept ( v/h sound of mars ) TKR chip tuning en race styling parts cultwheels bm volkswagen onderdeelen Jasper Landman met de autostyl bus chipmeister ( onder nieuwe naam ) zijn aan wezig club stand trunksociety fotograaf..LENNART DIJKSTRA sponsors kroon lever worst bidle koostertille __________________ Last edited by voklswien : 06-05-2007 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Het lijkt er maar op! Heb er zin in . Ik hoop m'n nieuwe uitlaat dan ook onder de auto te hebben. En er moet nog heeeeeeeeeel veel gepoetst worden...
|
|||
|
|||
ik hoop dat de fire and ice klaar is ze zijn er mee bezig
heb hem zaterdag weg gebracht
|
|||
|
|||
komt goed ruud ...we wachten af
|
|
||||
|
||||
bij deze komt er een stuk in de leeuwarder zaailand krant met een oplage van meer dan 200.000..(verreweg de grootste van het noorden)
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 21-04-2007 at 09:43. |
|
|||
|
|||
met foto's richard ? is mooi weer voor een foto shoot
|