V.A.G. treffen - 3 juni 2007 - Burgum
voorkant:
achterkant: Voor meer informatie over de meeting, stands, marktplaatsen, etc. Tel. 06 22 451 884 (Dik Postma) // 06 30 405 072 (Alberto) Email. alberto71111@hotmail.com |
Kan niet wachten, heb er al zin in :D
Mooie flyer !!! |
marktplaats aan wezig voor mensen die spullen willen verkopen of promoten
neem even contact op met mij via telefoon of mail. 0630405072 0049 1601763157 alberto71111@hotmail.com of met de voorzitter van deze meeting dik postma 0622451884 stand van xtremecarconcept ( v/h sound of mars ) TKR chip tuning en race styling parts cultwheels ( in overleg ) bm volkswagen onderdeelen zijn aan wezig :thumbup: club stand trunksociety fotograaf..LENNART DIJKSTRA |
Zijn dat nu koeienpoten?
|
ik heb er zin in!!!!!!!!!! :D :thumbup:
en ook een mooie flyer, maar mogen er geen porsches komen??? ;) |
Quote:
heb hem al gemailt .. :D porsche behoort officieel niet tot de VAG group , Ferdinand Porsche is wel voor 20% aandeelhouder. ...maar wel welkom trouwens |
super flyer!!!
je kan het verschil wel zien tussen koeien en paarden hoop ik!! leuke link!! ben al druk aan het poetsen en aan het bouwen!! |
beetje erg uit de buurt helaas :(
|
Quote:
hoe zo ...zo groot is nederland niet :rolleyes: Quote:
valt niet mee he....... |
misschien dat ik ook wel ff kom
|
Quote:
Maar ook niet tegen, dat is het belangrijkste toch! :thumbup: |
Super! Prachtige flyer Sander ;)
|
Quote:
|
haha, super leuke flyer sander! Ik ben er tegen die tijd ook bij :thumbup:
|
Quote:
van mij mogen er porsches aanwezig zijn, maar die behoren niet tot de VAG Group. De verschillende merken zijn binnen het concern sinds 2002 verdeeld in twee groepen: De VW groep met: Volkswagen - PKW Skoda Bugatti Bentley De Audi groep met: Audi Seat Lamborghini Porsche daarentegen is wel voor 18% grootaandeelhouder in de VAG Group ;) Quote:
het zijn benen splitje... :D --NU GAAN WE WEER ONTOPIC OVER DE MEETING-- |
Wir sind dabei ;)
Mooi rijtje MK1's neerstellen daar :) |
Quote:
Mits ze van een paard zijn... |
je kunt de lip van de hoef zelfs zien als je iets verder kijkt dan je... (nou ja, de rest ken je wel :P)
zullen we dan nu maar verder kletsen over de meeting ipv een -enigszins- nutteloze discussie voeren over of het van een koe of paard is?! het is van een paard... klaar! |
nutteloose texst ff verwijderen aub ..........ja ook scania is welkom ook volkswagen heefd daar aandelen in :D
|
Ich bin dabei!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |