|
||||
|
||||
Quote:
Yep! Aardige kerel! En de oude alweer verkocht aan een andere liefhebber!
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig...ken Arie niet persoonlijk, maar mijn maat Mark is weer één van zijn beste vrienden Hij had Recaro's gefixt geloof ik en had deze stoelen over. Hij is echt een VR6 kenner.
|
||||
|
||||
Hey, dat is toevallig inderdaad! Scherp van jou Fred! Mooie update en ik vond de stoelen voorheen al goed zitten bij Arie. Nu heeft hij Recaro's inderdaad. Ook fraai. Beide heeft iets. Zo hoort het. Geniet van je Corrado. Het zijn en blijven mooie auto's.
|
|
||||
|
||||
Deze Corrado staat alweer een tijdje in onze garage. Sinds vorige week hebben we er een Golf Rallye bij en eigenlijk had ik besloten om dan de Corrado te verkopen. Nog steeds niet de moed gehad om een verkooptopic aan te maken en marktplaats al helemaal geen zin in. De gedachte maakt me al verdrietig.
Mocht iemand ‘toevallig’ een goed huis weten dan hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
Heel gaaf een Rallye! Zonde voor de Corrado maar ik snap de keuze
|
|
||||
|
||||
ik heb er helaas de portomonnee en de plek niet voor, blijft echt een nette wagen
daar moeten toch liefhebbers voor te vinden zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik deze auto overgenomen, en staat hij droog hier in de schuur.
Ik weet nog niet of ik een topic hier aan ga maken, aangezien het voornaamste wordt er van de zomer van te genieten. Ook aangezien de auto bijna af is. |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd met de aankoop! topicje is altijd leuk natuurlijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Yep hij is weg maar gelukkig goed terecht gekomen bij een liefhebber!
Ik mis hem wel maar je kan niet alles hebben/houden helaas.
|
||||
|
||||
en zo is het maar net, gelukkig is er iets moois voor terug
|
||||
|
||||
Quote:
Proficiat met de aankoop, lekker touren idd
|
||||
|
||||
Quote:
Precies