|
||||
|
||||
Quote:
hoi. kijk even op de site bij projecten golf 5 staat hij even uit me hoofd. alleen die moet eigenlijk nog wel een cm of 12 zakken voor het mooie is alweer een maandje of 2 geleden mvg sjaak
|
|||
|
|||
Nog nooit gezien op een meeting of forum .
|
|
|||
|
|||
Deze dus blijkbaar
|
||||
|
||||
Quote:
idd dat was hem [ bedankt ] deze klant is idd geen meeting ganger mvg sjaak
|
||||
|
||||
heb me idd van voertuig vergist LOL
excuses hiervoor
|
|||
|
|||
ffkes mij wat bezig gehouden se ...
iets lager gelegd achteraan terug spacerke van 0.5cm geplaatst ffkes Gifke van gemaakt Foto 1 : hoe het was Foto 2 : 1 bumpstop minder Foto 3 : 2de bumpstop weg Foto 4 : spacerken Achteraan ist al in orde se voor mij ! |
|
||||
|
||||
ik vind het echt gaaf staan,begrijp me niet verkeerd.maar waarom heb je het over 'enige op rsén'?het zijn geen echte toch?
|
|||
|
|||
Quote:
neen , maar goe zou ik ze anders moeten noemen ... ? Zal er dan maar altijd replica rs'en bij vermelden . |
|
||||
|
||||
Quote:
netjes 5mm kan veel doen idd mvg sjaak
|
|||
|
|||
Voila , zo ligt hem nu se
Best wel content nu |
|
|||
|
|||
Veel te schoon weer om geen foto's te maken :P
Resultaat : |
|
||||
|
||||
Kijk zo wil ik ook wel in een Touran rijden.
|
|||
|
|||
Mercedes wielen worden straks opgehaald , dus we kunnen binnenkort weer wat gaan updaten
Was al een tijdje aan het wachten op een nieuwe voorgrill maar is blijkbaar moeilijk aan te geraken . Dus gaan de stootlijsten eindelijk laten spuiten en achterste short ook . |
|
||||
|
||||
Nice hoor, zou zelf zo 1 een mooie family car vinden maar zou dan de kids thuis laten
Mooi ding. |
|
|||
|
|||
stoer zo
|
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt bij de carrossier .
31 oktober gaat hem binnen . Alles wat nog niet gespoten is zoals klinken , stootlijsten en achtershort gaat in kleur en alles wat chroom is komt ook . Heb ondertussen een 2de grill gevonden , die gaan we eerst ontdoen van de nummerplaatuitsparing en dan lakken . |
|
||||
|
||||
Staat echt super Nico....
|
|
|||
|
|||
Na ffkes zoeken naar een andere grill hebk uiteindelijk eentje gevonden .
Het is een originele highline grill geworden . Zo kan deze bewerkt worden ( nummerplaatuitsparing weg en sensoren weg ) en heb ik mijn originele nog . |
|
|||
|
|||
Heb besloten van de tank weg te steken ...
Dit kon natuurlijk alleen als is de achterste zetels verwijder , dus zo gezegd zo gedaan . Want deze zijn nog nooooit in gebruik genomen , tenzij voor ne keer te proberen . Dus alles komt in de "reservewielbak" . Aangezien ik dus geen valse bodem heb gelijk andere Touran's heb ik zelf eentje gemaakt . MDF van 18mm , dik genoeg zodat de buggy etc... er nog op kan zonder het na een tijd door zakt . Natuurlijk is een vlak , maar een vlak en ga ik nog een rechthoek uitsnijden en glas plaatsen . Zo zal de tank en compressor zichtbaar zijn . Hetgeen uitgesneden is zal nog terug geplaats worden als er iets in de koffer moet . Verdere foto's van de werken volgen .... |
|
|||
|
|||
Stofke hebben we ook , is nog paar meterkes overschot van als ik de Polo wou doen
|