CleanStylerz - Touran
De Polo is al een ruime tijd weg aangezien ik vader ben en heb mij een ruimere wagen aangekocht . Namelijk een Touran .
Dit was de Polo : De Touran 2010 1.9Tdi 105Pk Parelmoerzwart Aluvelgen in 16 " Bussinespack 7 Plaatsen |
Polo was erg dik, succes met de Touran!!
Gr Ronnie en Welkom! |
Ondertussen is de wagen al 6 maand in mijn bezit en is het volgende gedaan :
US module Debadged Kleine nummerplaathouder Ruitenwisser verwijderd Nummerplaatverlichting in led Achterste knipperlichten iets verduisterd Schroefset Plannen zijn : Mercedes Advantgarde velgen Stootlijsten , klinken en achterlip in kleur Mistlichten bijplaatsen Cleane Grill ( zonder nummerplaatuitsparing) |
Komop, plaats eens up to date foto's man! :D
-EDIT- Oops, iets te laat! :D :thumbup: |
zeer netjuhs
waar heb je die ruitenwisser opvuldop gekocht gr brian |
Leuke auto, zo zie je maar dat er van een mpv ook nog wat te maken is. Die Polo is ook best lekker trouwens.
|
gaaf ding!
ik ben ook aant sparen voor zoiets :) lekker ruim! ben beniewd naar de wielen... |
He Nico, welkom hier!
Dikke Touran! |
Quote:
Kan je via mij verkrijgen . Info@CleanStylerz.be |
Snelle pictune van de toekomstige wielen :
Zouden 18" x 8.5J zijn , mss achteraan nog een spacerke bij . |
ziet er wel ferm uit :thumbup:
|
Nog een pictune ....
Een van deze dagen liggen de wielen hier :) |
ik heb hier thuis ook nog een setje mercedes amg liggen 18 inch
momenteel zonder banden bij interesse doe een pb zoniet sorry van topic vervuiling :) |
Hoi zit al een tijdje een topic op cleaned te volgen volgens mij is het dezelfde als deze..... ben ook aan het kijken voor een touran... dus ben heel benieuwd hoe dit gaat worden..
|
Quote:
Kan zijn , zit ook op cleaned :) |
Velgen liggen in de koffer :)
Verwacht morgen maar foto's ! |
éh voila ...
Achteraan nog een spacertje plaatsen van 0.5cm en ook een 0.5cmke lager draaien , dan staat hij volledig naar mijn goesting ;) |
Staat m echt heel lekker :thumbup:
|
netjes hoor, pracht van een wagen :thumbup:
|
eigenlijk de grill in dezelfde kleur als de wielen doen. Ik ben zelf geen fan van dit type Touran grill.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:14. |