|
||||
|
||||
O ,wat ziet die er weer lekker ranzig uit ,zo met al die stof!
Lekker 'fout' kleurtje ook ,ben benieuwd wat je er van gaat maken Alberto!
|
|||
|
|||
Quote:
ranzig was ze zeker , stof ,zand ,modder, shit sooi .....ligt nu bij Oane piet zijn wasstraat in zwaagwesteinde kleurtje is nu al stukken beter Wytze , ze staat al in de garage echt orgineel VW Tuinhekjes groen Quote:
tja , hemwee naar mijn oude country ...ik weet het niet was al een poosje op zoek naar weer een country Last edited by Alberto : 04-07-2009 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Jep zo eentje wil ik ook nog wel eens hebben.
|
|||
|
|||
Leuk project weer Alberto. Maar om nou zo'n mooie cabby voor dit weg te doen
Ach, zal allemaal wel weer goed komen. |
|
||||
|
||||
Poepoe, wat een afleverservice hier tegenwoordig
Maaruh leuke country, heb je al een todo lijstje?? @ Domi, Over een paar jaar doet hem weer weg voor een strakke blauwe cabbie
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jij hebt al een auto van mij Ronnie Quote:
Lache , de reactie's hier zijn presies gelijk aan die mijn vrouw heeft . die ziet het ook niet zitten maar gaat zeker goed komen , ik heb er nu al meer lol in dan ik in de cabrio heb gehad in die 10 maand en nu moet het nog beginnen met de zoek acties naar ..... Quote:
want het todo lijstje is er nog niet , vandaag eerst maar eens wat poesten en kijken wat er onder het vuil zit Last edited by Alberto : 05-07-2009 at 07:31. |
|
|||
|
|||
dus je gaat in gouderak (bij mij om de hoek) een auto kopen en je komt geen eens een bakkie doen ?
denk dat het helemaal goed gaat komen met de country al vond ik de cabby ook een erg dikke auto !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Leuke basis Alberto, ben benieuwd hoe hij er uit ziet na een poetsbeurtje.
Aardige gast die Hans, jaren geleden nog eens een MK1 GTI gekocht van hem (bij HG toen nog). |
|
||||
|
||||
16 augustus is snel Alberto, dus ff doorknutselen
PS, ik heb nog wel een paar gordels liggen
|
|||
|
|||
Quote:
kan de jetta mooi mee op de aanhanger zeker gordel was het probleem niet , Chris waar het ding in vast komt was keduk maar is al kloar de helft van de auto is al weer schoon , vanavond de andere kant ff vanmiddag eerst even naar een sponsor van het VAG fryslan op de koffie Quote:
Hans is een flapdrol maar het bloed van Dhr André van der Toorn kon ie wel drinken volgens mij (ach wie niet ) Last edited by Alberto : 02-05-2010 at 19:42. |
|
|||
|
|||
Leuke country Alberto !
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken, succes !
|
|||
|
|||
vandaag even een kruiwagen vol zand onder de auto weg gespoten
en nu is de uitlaat gelijk goed lek .... de de wat to do lijst is weer wat langer geworden |
|
|||
|
|||
Heb je zo'n goede hogedruk spuit die door de uitlaat heen gaat
Flowjet |
|
||||
|
||||
Jammer van de cabrio, vond ik persoonlijk ook een erg mooie auto. Maar dit zal ook vast weer wat leuks worden, veel succes ermee
|
|||
|
|||
heey gaaf ding! soort van golf boswachters uitvoering?
nee maar zonder gein volgens mij kan je daar iets heel gaafs van maken. je hebt toevallig niet nog een orginele velgen set over? |
|
|||
|
|||
Quote:
nou dat nou net niet , maar door roest was de uitlaat al krokant en dat spuit je dan wel weg zaterdag maar even shoppen , hoop dat het nog wat leverbaar is |
|
||||
|
||||
Ik vindt ze geweldig die country's heerlijk.
Ik zou er wel 1 willen en dan precies zoals de mijne maken 1 voor de zomer en 1 voor de winter Gaat leuk worden Alberto en bedankt voor je foontje onderweg
|
||||
|
||||
Hele gave kleur, tof ding. Ben erg benieuwd hoe hij wordt!
|
|
|||
|
|||
hoi alberto,
toch meegenomen? wat vond je van de cabrio? zal vast en zeker wel weer een plaatje worden,wel hoop werk. enuh de ''all-round ''versie zie je ook niet meer zo vaak ga je deze wel houden? mivw thema is army he,legergroener kan niet,schepje,jerrycan en imperiaal,lache zie je volgende week http://www.vw-golf-country.nl/ (voor onderdelen en info vr.naar sjang) Last edited by renevw : 06-07-2009 at 11:56. |