|
||||
|
||||
jah vond die zwarte velgen mooier. voor de rest nette bak.
ik heb nog een zooi golf2 gti onderdelen liggen. als je nog wat nodig hebt. ff pb en. kijk ik ff in me hok voor je
|
|||
|
|||
Is een leuke Golf aan het worden zo...
Sebrings staan hem stukken beter dan de cups (vind ik dan). |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
De golf ziet er zeer goed uit. Misschien de koplampen vervangen voor de heldere versie en dan Xenon erin.
Zekers een mooie MKII Gr. |
|
|||
|
|||
neeeeee geen heldere meuk hahahahah
|
|
|||
|
|||
pesies
alleen de b-style wordt nog gevoliet
|
||||
|
||||
Man, ik wil ook weer een witte mk2...
Ziet er super uit!
|
||||
|
||||
ik Heb je auto vandaag gespot en ff paar fototjes van gemaak
hij ziet er echt goed uit
|
|||
|
|||
huh....... genomen toen ik niet thuis was
|
|||
|
|||
wit blijft tog speciaal, wordt wel mode nu op nieuw auto's, toch waar ik woon
mooie wagen grtjs |
|
|||
|
|||
weer een up-date(tje)
kenteken platen met opgelegde letters(staat toch altijd net wat netter) G60 interieur erin gezet(zit toch wel wat beter dan het orginele int) wolfsburg embleempjes ipv de knipperlichten in de zijschermen en ik ga zaterdag andere velgen halen, porsche hackmesser in 7j et 23 het hart wordt in een andere kleur gespoten en de rand even goed gepolijst hoop ze ergens rond mei/juni eronder te hebben ff een snelle fotoshop(jordie bedankt) achterwielen komen idd verder naar buiten
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 01-02-2009 at 16:01. |
|
|||
|
|||
ben benieuwt rickie maar gaat er vast goed uit zien !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
gaat er ongeveer zo uitzien
er is er 1 ontlakt die heb ik net even(snel) bewerkt een poetslap met dit als resultaat
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 09-02-2009 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Sebrings waren de eerste keuze op mijn witte destijds ook, en ze hadden toch wel goed gestaan zie ik.
Maar die Cookies zien er ook wel HEEL gaaf uit!
|
|||
|
|||
een kleine up-date
GTI dash gemonteerd GTI achterlichten weer geplaatst USA knie balk in aankomst, heb hem al maar moet nog een beetje gerepareerd worden teller wijzers oranje gemaakt en tenslotte het mooste(vind ik) de b-stylen beplakt met zwarte sticker, helaas niet orgineel want dat is niet meer leverbaar auto zaterdag even gepoetst en gisteren (slechte) telefoon foto's gemaakt de porsche wielen ben ik nog niet mee klaar en heb ook nog geen adapters(zijn wel onderweg), maar heb ook geen haast al ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan staan
|
|||
|
|||
Quote:
. . . maar we weten allemaal dat jij niet spoort !!! De koekjes zijn het mooist . . . EN de kniebalk natuurlijk Quote:
Dan was ik door die tzatziki zeker kleurendoof geworden een zondag . . . PS : wel een prima tentje !!! Quote:
Je bekent me te kennen |
|
|||
|
|||
Remco,
reactie 1* tot nu toe, want die koekies zitten er nog niet op en de kniebalk ook nog niet reactie 2* nee, je was blind van en door het ijs wat we gingen halen, je bent een ijs JUNK reactie 3* ik moet wel
|
|||
|
|||
de kniebalk zit(lijkt wel na ape rij, maar ik was het al een tijdje van plan om dat ding te plaatsen)
gelijk ff wat betere foto's gemaakt
|
||||
|
||||
mooie mk2! Van buiten vind ik hem erg mooi! Maar je interieur kan wel een poets beurt gebruiken
|
|||
|
|||
dinsdag wordt alles met de luchtspuit schoon geblazen, ben blij dat het er in zit
|
|||
|
|||
Quote:
DROOM VERDER RICK !!!! Het begon al met, dat zowel jij als ' Kapitein Iglo ', de kofferbak-kruipers inruilde voor een Golf . . . |