dag jetta ...hallo golf
Ik heb de jetta verkocht en is een golf 2 5 deurs voor in de plaats gekomen
De golf is wit en heeft 109.189 km gelopen boekjes er bij vrouwtje reed er 2000 km in het jaar mee, en was toch duurder dan zij had verwacht, dus mocht de auto weg. Moet alleen voor 10-10(mooie datum, de geboortedatum van mijn zoon) een apk op De auto is wit en van laat '92, het is een gewone CL zonder enige luxe(geen cv e.d.) Mooi vlekkenloos zwart interieur, 14" staal met goeie banden, hij moet alleen ff goed gepolijst worden want hij is "een beetje dof" Schroefset heb ik ook al gekocht(thanks martijn) Maandag gaat ie omlaag en komen mijn RH's er weer onder Zal vanavond ff een paar foto's plaatsen en maandag de rest zoals ie is geworden Verdere plannen, rooie achterlichten, witte knippers, cv, alarm, en ff een goed beurtje voor de zekerheid en zo ging de jetta vanochtend weg, op 14" staal maar wel verlaagd |
klinkt goed, ben benieuwd naar de foto's :)
|
hey rickie,
wat hebbie nou weer voor HOK gekocht :D !? word vast wel wat ;) !! gr. Martijn |
de auto is verlaagd
morgen achter nog wat lager zetten en kijkneof de bandenboer tijd heeft om hem uit te lijnen morgenavond ff polijsten en dan rustig op zoek naar leuke onderdelen |
hey rick,
dat ziet er stuk beter uit !! gr. Martijn |
Leuke golf! Verlaging staat 'm ook goed, maar ben persoonlijk niet zo kapot van de velgen. Pasten op de jetta beter ;)
|
nice :D
|
ik weet dat het butt kwaliteit fot's zijn maar had ff niks anders bij me als mijn telefoon |
hey rickie wat een klote foto's :D !
hij is een stuk opgeknapt ;) !! gr. Martijn |
ja dat zei ik toch ook, lullo
|
vraag me af waarom er 220 keer gekeken wordt en maar 9 keer gereageerd wordt(door bekende)
als andere al een sticker erbij plaatsen wordt er al veel meer gereageerd is hier een rede voor of is de auto gewoon niet boeient?? |
Ik begrijp niet waarom je die mooie Jetta weg hebt gedaan voor deze Golf hoor. Je bent je kofferruimte kwijt en kunt weer overnieuw beginnen.
Maar soms wil je gewoon wat anders. Ben zelf ook wat aan het rondkijken maar als ik me dan weer bedenk wat een werk, tijd en ook geld er inmiddels al in de Jetta verdwenen is twijfel ik weer of ik wel wat anders moet kopen. |
Quote:
Plak ook een sticker op je raam :tongue: vind em wel strak hoor, alleen ik had em voor nog een beetje lager gezet... (en mensen reageren zo weinig omdat ze sprakeloos zijn :tongue: ) |
voor nog lager :screwy: hij loopt nu al geregeld aan
en dan zit het scherm op de band Jurgen* waarom verkopen, omdat ik een witte(5 drs golf) wilde en een jetta met dunne bumpers vindt ik niet mooi en idd weer eens wat anders, én hij is nog jonger ook ja ach, de tijd en geld dat erin zit, het is maar een hobby en het is wel weer leuk om op nieuw te beginnen, toch? :D |
Quote:
We kunnen er wel een Jetta front in knutselen anders :D |
he bah nee :( :tongue:
|
Quote:
rede is mischien 90 denken ...al weer een witte :tongue: andere 90 denken ....een golf :eek: maar veel geluk met deze witte golf .. maak hem Quote:
|
sommige mensen denken daarentegen .. een witte golf! :thumbup:
leuke basis, beetje netjes maken enzo dan wordt het wel wat .. ik zou alleen persoonlijk voor een wat leuke velg gaan op je jetta stonden deze niet gek maar hier is het toch niet zo vind ik keep it up! |
Leuke wagen kerel en de verlaging heeft hem ook goed gedaan :thumbup:
Wat betreft de reacties, er zijn ook een hoop mensen die op hun gemakje rond neuzen en alles bewonderen zonder te posten. Niet direkt zo gepikeerd !! Ik begrijp wat je bedoeld ;) |
Leuke Golf, ik heb zelf ook altijd de voorkeur voor 4 deuren zowel bij Golf als Jetta.
De kleur is goed en makkelijk bij te houden is mijn ervaring. Enkele koplampen geen optie ? |
All times are GMT +1. The time now is 19:28. |