|
||||
|
||||
Quote:
Is normaal bij ebay vooral als ze het naar nederland moeten sturen. Gewoon positieve reactie geven als je het krijgt, omdat het waarschijnlijk goed en goedkoop is. |
|
||||
|
||||
IK zeg russisch leger thema
|
||||
|
||||
Met zo`n sikkel etc op de zijkant zeker
|
|
||||
|
||||
Quote:
You read my mind my friend
|
||||
|
||||
Snikkel op de zijkant?
|
||||
|
||||
Zondagmiddag en dan alweer aan het bier Arnaud ?
|
|
||||
|
||||
Nog steeds geen verlagingsset .. is nu al bijna 3 weken geleden dat ik besteld/betaald heb
Nog even en de auto wordt 1 met de garage Heb nog niet eens normaal in het ding kunnen rijden sinds de webers afgesteld zijn. Ben toch wel redelijk benieuwd hoe het volgas gaat |
|
||||
|
||||
En de kat schud zn hoofd?
|
|
||||
|
||||
en hoe zit da hier, al kunnen testen??
propere wagen trouwens welke verlagingskit heb je besteld? mijne staat zo, zelf samengestelde kit op basis van v -maxx daar der ni veel te krijgen is voor mijnen typ greetz Ronald Last edited by audi dude : 25-11-2007 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Echt een vette auto dat
Pirelli`s staan er ook goed onder. Ik wacht nog steeds op mijn verlagingsset, al 4 weken. Besteld bij de, heeft zin om allerlei rare taal neer te zetten, oosterburen via ebay. Heb het nu wel gehad met die lui daar. Wil verdomme wel een keer voelen wat die motor doet Wat moet ik btw voor het nummer neer zetten als ik wil bellen naar Duitsland ? Zonet een poging gedaan met van alles en nog wat, maar krijg niemand aan de lijn. |
|
||||
|
||||
+49 is de landcode.
Maar een mindere Ebay.de ervaring? Jammer joh! |
|
||||
|
||||
49 ervoor heb ik ook al geprobeerd ja.
Ik dacht ook altijd dat ebay.de zo goed was, maar ik heb gelijk weer gedonder. Is ook nog gewoon een goeie aanbieder met 99+% positieve reacties en een dikke ebay shop etc. Heb zonet weer een bericht gestuurd, hoop dat ik daar reactie op krijg. Op de laatste 2 berichten heb ik niet eens een antwoord gekregen. |
|
||||
|
||||
0049 he niet alleen 49
ik heb laatst ook via ebay besteld en eigenlijk niks anders dan positief
|
|||
|
|||
Quote:
en de eerste 0 van het "gewone" nummer weglaten !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
ja precies goede aanvulling
|
||||
|
||||
even Offtopic;
ik wacht nu ook al meer dan een week op een achterwiellager setje.. Heb het gekocht met de optie (schneller Versand, 24h), maar dat is blijkbaar toch niet zo?? Ook bij een Ebayshop, met 99% positieve reacties. Tot nu toe ging alles via Ebay zeer snel en goed, maar nu even niet.. hoop dat je de verlagingsset snel binnen krijgt! Die audi moet snel de weg op!
|
||||
|
||||
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Ebay.de. Je moet niet vergeten dat als je iets met 24h bezorging besteld het van D naar NL nooit in 24 h gaat
Jouw overboeking met Iban en bic-code duurt bij sommige banken al 5 werkdagen............als er geen weekend tussen zit. Als de verkoper het dan wegbrengt gaat het eerst naar Hannover of Berlijn...........naar centraal-magazijn van de duitse post................dan gaat het naar Zwolle of Utrecht................daar wordt het weer verdeeld op regio...........en dan moet de postbode met zijn autootje nog jouw kant op. Als ik iets bestel in D maak ik het stort ik het geld even bij een duitse bank en laat het bezorgen bij mijn ouders..............dan kan dat ook in 24h. Dat kan gelukkig omdat ik dicht bij de grens woon en mijn ouder in D. Heb het al meegemaakt dat een kennis van mijn ouders iets bestelde in Winschoten...............voor Weener.............en dat het 1 1/2 week onderweg was terwiijl dat het hemelsbreed nog geen 30km uitelkaar ligt
|
||||
|
||||
Heb je geen track and trace nummer???? Kreeg ik wel kon ik het pakketje helemaal volgen
|
||||
|
||||
track trace nummer kreeg ik eergisteren, pakket is vandaag (net!)ontvangen. Het is eergisteren dus pas op de post gegaan in Dld.
Het is misschien met de betaling spaak gelopen, maar ik denk ook dat de ebayseller het pakket niet direct op de post gedaan heeft. Heb extra betaald om het snel in huis te hebben, maar zo lang heb ik nog niet hoeven wachten op Ebay onderdelen. @Dasher; Hier hetzelfde verhaal, pakket moest van Oldenburg naar Uithuizen, dat is nog geen uur rijden.. Had het beter zelf kunnen halen vorig weekend
|
||||
|
||||
neem paypal, weet je zeker dat de betaling soepel gaat! ik had mn veren binnen enkele dagen op de mat!