79' Audi 80 GL Webers inside
Auto gaat weg.
Staat te koop. |
Leuk motortje!
|
stoer ding! :thumbup:
|
Cool man...luchthappertje zal de webers goed doen :D
Mag ik het stuur ook cool vinden :D? |
Leuke motor idd :) Komt een ABF uit een Golf 3 16v? Zit er trouwens een bult op je motorkap?
Motorruimte is trouwens identiek aan mijn Passat :) |
Leuke slee, met een verrassende motor!
|
Lieuwe !!! :eek: vette bak ! stoer met die webers erop, leuke street sleeper :rock:
|
Het moet idd een sleeper blijven, maar als ik gas geef is het wel vrij snel duidelijk :D
Quote:
Denk idd dat ik een niet al teveel opvallende luchthapper op de motorkap wil plaatsen :) Stuur mag je zeker wel cool vinden .. die blijft er ook lekker inzitten :thumbup: Quote:
Motor komt idd uit een 96`er Golf3 16v. Nog wel redelijk zeldzame blokjes. Zit idd een bult op de motorkap, omdat anders de de kap niet dicht kan. Wil hier dus een soort van luchthapper opfixen, zodat de webers dan ook flink wat frisse lucht krijgen. En het lijkt me ook wel verstandig om iets van een filter erop te bouwen :rolleyes: |
Ik dacht eerst....hmm..beetje suf....maar toen ik die foto`s van het blok zag.... :rock:
erg gaaf ding kerel! is dit achterwielaandrijvig? |
Nee het is helaas wel gewoon voorwielaandrijving, maar wel de motor in lengterichting :screwy:
|
lache ding.. e28 535i was lekker geweest, maar toch lache ding
|
Quote:
Audi 80 is altijd met motor in lengterichting en nooit achterwielaangedreven geweest... Heerlen is superdicht bij me, maar heb de audi nog nooit gezien... |
wow geweldig ding!
|
Leuk man zo een Audi 80.
|
Stoer ding met zon motor heb ik ze nog nooit gezien loopt vast als de brandweer!
|
ik vind m wel kek ;) goeie aankoop man
|
dus je hebt hem tog maar mee genomen na die 4 uurtjes rijden :D :thumbup:
maar wat een stoer ding man, ik kom binnenkort zeker ff bij je langs :woowoo: :D |
Dikke bak :thumbup: , heb er op retromania ook een gezien, lijkt mij ook nog wel eens wat. Zijn ze er ook in diesel en belastingvrij :woowoo:
grt Bonne |
Leuke wagen Lieuwe !!
|
Gaaf :D
|
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |