|
||||
|
||||
al een begin gemaakt aan de zenders? harten kunnen al klaar toch?
|
|||
|
|||
Quote:
zijn ze aan bezig.. ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
Het enige dat ik weet is dat compomotive,ze in opdracht voor een Spaans bedrijf maakte |
|
|||
|
|||
Even door het project gekeken en ziet er allemaal super uit ben benieuwd naar de velgen!
Had een hoopje op de laatste pagina's dater al fotos stonden maar helaas! Haua |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
update:
motor gekocht van de seat leon cupra 1800cc 20v Turbo 180pk 6 vitess volledige onderhoudsboek erbij. deze word nog onderhanden genomen, had graag naar de 325 a 350pk gegaan. zal voldoende zijn voor de mk2 denk ik. wordt vervolgt..
|
|||
|
|||
Nog iets vernomen van de compo's?
|
|
|||
|
|||
Quote:
och man .. om zot van te worden! nu spreken ze weeral van 9mei .. geloof er gewoon ni meer in. ondertussen zijn de op maat gemaakte ringen toegekomen. gisteren de afmetingen door gegeven voor centerlocks te laten maken, ook maatwerk. 23ste zouden de centerlocks systeem klaar moeten zijn, dan enkele weken op vakantie daarna knallen we ze eronder.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Zie je,nou weet ik met wie ik te maken heb
Vind het erg jammer dat je die auto hebt verkocht,was echt een leuke racer man! |
|
||||
|
||||
Durf het bijna niet te vragen.. Maar 9 mei is inmiddels al voorbij..
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd.. al 3 dagen voorbij ;-/ skywalker38@ idd, was een leuke mk2 .. maar ben meer fan van een g60 look. en het zicht origineel ;-)
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Zijn de bouten waar de adapters mee vastgezet worden,tevens de pins om los schieten van de velg te voorkomen?
Zien er trouwens mooi uit,zijn ze geanodiseerd?,en van welk materiaal heb je ze laten maken? En uiteraard een typisch Nederlandse vraag waren ze duur?,mag ook in pm |
|
|||
|
|||
Quote:
vandaag tel gehad da ze opgestuurd zijn.. eindelijk! heb 2 setjes destijds besteld, alle bij 8'/17' 4/100 et35 zilver & antraciet. ben benieuwt en wordt vervolgt. ;-/
|
||||
|
||||
had jij ook niet die beetle turbo? op cleaned forum?
|
|
||||
|
||||
Las ik nou op cleaned dat het blokje weer verkocht is door wijziging van plannen?
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd.. Vains@ dat klopt ook.. heb ne nieuwe ttrs blok besteld met 0kmters . dus splinternieuw.
|
||||
|
||||
Dan ben ik eens benieuwd naar dat blokje, er mooi
Dikke beetle ook!
|
|||
|
|||
Had je nog de info omtrent de adapters?
|