Mooie auto!
Ziet er echt top uit! |
Ziet er echt een nette wagen uit, jaloers! Je houdt hem toch zo OEM mogelijk hoop ik??
|
Mooi ding!
|
Mooie auto Mario!!
Oude van 'chobee' toevallig? |
Prachtige MK2!
|
Hele nette auto !! Mooie kleur ook.
|
Quote:
idd Erik, overgenomen van chobee.. juist de golf helemaal gepoetst se, nu krijgen we er een beter zicht op.. tis ne strakke golf, zo vinde ze niet dikwijls meer. toch enkele dingen die ik terug in orde wil zetten, - klein beetje lak van de voorbumper. - 2 plastiek kapjes ontbreken, allebij van de voorste stoelen (buitenkant). - wil terug ne OEM schakelpook. - hoedeplank is afgebroken, dus ook hier naar opzoek. - volledig polieren. - zijruit passagier staan krassen op, dus deze moet vervangen worden. als er iemand nog iets weet liggen dat ik zoek, mag je altijd ne pm sturen! 1) OEM hoedeplank + zij bevestigings 2) OEM vitesspook 3) OEM plastiek kapjes links & rechts van de 2 voorste stoelen (enkel buitenkant gedeelde) ar1g3@ ben opzoek naar een mooi setje 17' wielen.. voor de rest blijft de 16v oem! |
Quote:
Ah dat zie ik graag! OEM is the way to go :D Voor die onderdelen zou ik is de plaatselijke sloperij bezoeken, die spullen moet je daar wel kunnen vinden denk ik. |
Heb deze mk2 van chobee altijd al mooi gevonden.
Succes ermee en ben er maar zuinig op :thumbup: |
:thumbup: Nice, eikeltjesgroen vind ik één van de betere kleuren voor een MK2
|
hele mooie aanwinst! en de plannen ervoor zijn precies goed :thumbup:
|
Wat een super nette golf!!
|
Nette auto zo te zien. Voor mij de mooiste kleur op een Mk2 :thumbup:
|
Hele mooi kleur ! Had ik ook wel 10j op gewacht:D
|
Was jij niet degene met die beige mk2 racer?
Overigens wel een hele mooie type 2 |
Quote:
idd, de Renner.. :-) nu heb ik die zwarte beetle turbo. zaterdag voor velgen gaan kijken, tis de moeite.. ;-) |
Quote:
Dan moet je niks van de anderen aantrekken en gewoon dikke rennsport's eronder met vette semi slicks interieur eruit knallen dikke kooi erin :thumbup: :) :D |
Dadelijk mijn eerste setje wielen gaan ophalen se,dus lange uren in de wagen vertoeven..
hopelijk past het.. of kunnen we het laten passen.. 'Magnesium & Centerlock' :-) |
|
All times are GMT +1. The time now is 07:22. |