|
||||
|
||||
Waarom niet?
Was op zoek naar ruimte en dit kwam voorbij voor extreem weinig.
|
||||
|
||||
maar waarom heb je die kever die bij mij stond nou niet gekocht!?
300 euro! bodem en carroserie GEEEEENN werk! mij een raadsel die blauwe is wel erg slecht! maar goed je hebt die blauwe al en ik de gele niet meer,dus probleem op gelost! stuurtje is wel vett!!
|
||||
|
||||
en als je je verveelt ff van de glijbaan ??
ziet er goed uit bob, kom binnenkort eens buurten !
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmm, ik had begrepen dat je er al iemand voor had! :o :frown: Als ik dat had geweten..... Quote:
Valt op zich wel mee, vind ik. Neusje is alleen niet al te best. Quote:
Stuurtje is goed, he? Ben ook wel blij dat hij past! Hmmmm, ik had begrepen dat je er al iemand voor had! :o :frown: Als ik dat had geweten.....
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik ga zitten raken mijn voeten de grond al... :frown: :frown: Ik zie je wel een keer verschijnen!
|
||||
|
||||
ik heb nog een n.o.s. voorkant liggen voor niks! ey is dat wat?
hahahaa. het is voor een korte klep! ik doe er niks mee. top staat kleppen heb ik ook! roest vrij en strak met en zonder roosters! achter 10 euri en voorklep 20 euri. ach als je iets moet je me maar ff bellen! hihihihhhiii greetzzz
|
||||
|
||||
henk: waarschijnlijk is ie tuinder met ruimte over ;P
|
||||
|
||||
Hahaha, nee, tuinder ben ik niet echt, die kas is ook niet van mij. Ik huur er alleen een paar metertjes. Maar het is ideaal, hoor sleutelen in een kas. Als het zonnetje erop staat is het heerlijk warm, alleen het koelt vrij snel af als de zon onder gaat. Da's wel een beetje een nadeel.
Enne @ Ariekoelt: Heb je ook spatborden? Die van mij zijn namelijk allemaal niet al te fris, alleen de achterspatborden van die blauwe, maar daat zitten oliefantenpoten op
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 28-02-2005 at 09:54. |
|
||||
|
||||
ik heb volgens mij nog wel schermen liggen.
allemaal origineel duits!!!!!!!!!!!in ieder geval voor!!!!!! en staande lampen!!!!!!!!! helemaal gestraald en in epoxy!!!!!!!! hey is dat wat!!!!!!!! 15 euro per stuk voor jou!!!!!!!! ik hoor het wel.
|
||||
|
||||
Beter! Ik laat het je wel weten wanneer ik langs kom! Thanx alvast!
|
||||
|
||||
goed bezig jongens/dames
blijft toch wel leuk om zulke projecten te volgen |
|
||||
|
||||
Het heeft alweer veel te lang geduurd sinds de vorige updat, maar toch even een korte update tussendoor (want ik heb niet helemaal stilgezeten!). Helaas zonder foto's.
Inmiddels is van allebei de neus eraf. Al proefgepast en dat ziet er niet onaardig uit! Op diverse ander plaatsen (o.a. dashboard) ook stukjes plaat pas gemaakt om erin te lassen. Ik heb ook mijn blokje mee naar huis genomen (staat in de kelder). Kan ik daar door de week thuis wat aan doen. Plannen daarmee? Gewoon 1300 houden (in 1e instantie) wel zijdelings geplaatste carburateurtjes erop (ik heb inmiddels een setje 32-34 solexen binnen, kijken of dat op een 1300je gaat werken, anders is het gelijk een goeie reden om 'wat groter' te gaan ), koelkap er wat leuker uit laten zien voor de rest niet veel bijzonders. Echte update (met foto's) hoop ik binnenkort weer eens te plaatsen.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 13-05-2005 at 09:17. |
|
||||
|
||||
Je bent wel lekker bezig 'Hobby' Bob... goed man!
|
||||
|
||||
tof man je restooooooo project
ik ben benieuwd hoe ie word
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ongeveer als die van jou, maar dan smaller Maarre... bedankt manne!
|
||||
|
||||
Zo, het heeft even geduurd, maar hier weer eens een update met foto's!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren een aardig endje opgeschoten met het chassis. Een paar van de randjes met de puntlassen moeten nog van het chassis af, dan nog wat reparaties doen en de bodemplaten erin, dan kan het chassis naar de straler. Ik ondtdekte gisteren nog wel |(aardig) wat losse roestschilfers binnenin mijn chassiskop Ik moet nog even onderzoeken of ik me daar echt zorgen over moet gaan maken. Motorblokje is inmiddels ook al behoorlijk gestript, daar heb ik alleen geen foto's van. Die zal ik binnenkort plaatsen.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 26-09-2005 at 13:51. |
|
||||
|
||||
Zo dan !!
Dat zijn geen halve maatregelen goed bezig Bob !!