Ik ben ook maar begonnen
Gisteren ben ik samen met m'n vriendin begonnen met het uit elkaar trekken van de kever. Ging best rap, al zeg ik het zelf. Maar goed, bekijk de foto's maar.
|
En de laatste 2:
|
Quote:
En,viel het erg(er) tegen (dan gedacht),of wist je van dit soort "plekkies" af ?? |
Deze plekken wist ik al vanaf, ik wist alleen niet dat er al een stukkie onder de achterruit ingelast was (dat blauwe). De kleuren plaatwerk die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn trouwens zilver, groen (originele kleur), geel, oranje en blauw... :rolleyes:
|
heeft ie wel veel kleurtjes gehad!! rainbow beetle ;)
wat zijn je plannen?? iig heel erg veel succes!! |
ps. buitenkant ziet er wel heeel erg strak uit!
|
Van veraf (en op foto's) ziet de buitenkant er best goed uit, ja, maar die heeft toch ook al wat plekken.
Plannen: Zelfde stijl houden (staande koplampen, korte kleppen, maar wel motorklep zonder roosters), maantjes dichtlassen, verlagen voor (eindelijk...) en een mooi kleurtje blauw uitkiezen. Velgen ben ik eigenlijk nog niet uit. Carrosserie gaat wel van de bodem af. Ik zal wel een keer foto's posten van kevers die ik als uitgangspositie gebruik. |
Quote:
Ik heb nog een bijna NOS voorbumper voor je liggen zodat je de knipperlichten van je voorschermen af kunt laten ... mits je dat van plan was natuurlijk ;) Zo'n bumper alsop deze kever is het !!(misschien is het zelfs wel een 1303 bumpert) (foto is van Matheo) Quote:
Dus dat wordt (vrees ik) een jaartje geen meetings voor jullie :( |
Quote:
Knipperlichten blijven op hun huidige plek, denk ik, maar bedankt in ieder geval! :) Quote:
Meetings wel, alleen gaan we er niet luchtgekoeld heen :( |
ik persoonlijk vind dat typisch kever, die knippers en vind et mooi, maar goed. smaken verschilen....tog?? ;)
|
Quote:
Net ff de bumper bekeken,maar het is er eentje van een 1303,zoals deze dus ... ps,al iets van wielen in gedachten ?? ;) |
Heb op een ACN en op VWEuro een hele mooie blauw/grijzige kever met teledials gezien, maar om mijn kever nou precies hetzelfde te maken vind ik ook weer zo wat.
Die kever zit ook tussen de 'inspiratiekevers' ik zal die foto binnekort wel ff posten (zit nu op mijn werk, en heb die foto's thuis) |
Jullie zijn idd. lekker bezig. Komend jaar word een druk jaar voor jullie dan... Heel veel succes ermee!
|
Lekker bezig Bob!
Laat maar effe weten waar je staat, kom ik even buurten! |
Hee Bob,ziet er lekker uit! Ga je alles zelf doen? Lassen en dergelijke?
|
begin is goed bob, wel apart dat je er gelijk 4 kevers bij hebt, wel hele kleine stukjes ervan, maar het waren ooit kevers,
Succes :D |
Quote:
Die waren 15" en antrachiet van kleur,toch ?? |
Dank u allen! :)
Ben inderdaad van plan alles zelf te gaan doen, behalve het strakmaken en spuiten. Dat moet echt goed gebeuren... :cool: |
Quote:
Klopt! :) Dat vind ik echt een strak kevertje! |
Zo, ff paar foto's opgezocht van 'zoals hij moet worden'. :cool:
Vooral die grijze met teledials vind ik wel heel vet! |
All times are GMT +1. The time now is 17:24. |