|
||||
|
||||
Hey
Ziet er goed uit!! Wat voor velgen ga je der eigenlijk onder plaatsen?? |
|
||||
|
||||
velgen???
weet ik nog niet echt, voorlopig de oz racing wieltjes die er onder zaten toen ik hem kocht. moet nog even zien wat ik daar mee ga doen want er zijn er 2 krom, weet niet wat het kost om ze te laten richten tegenwoordig. dus als dat net zoveel kost als een leuk 2de hands setje moet ik nog op zoek naar wat anders. maar dat staat niet niet zo hoog op de lijst,eerst maar eens in de lak zien te krijgen en dan technies in orde maken! mzzl..... |
|
|||
|
|||
mooi project hoor! netjes!
|
|
||||
|
||||
goedemiddag,
even een update, gister de caddy weg gebracht naar de spuiter met een beetje mazzel is ie volgende week in kleur fotos van het resultaat volgen greetzzz |
|
|||
|
|||
ben heel benieuwd.. je hebt het tot nu toe super aangepakt... smaken verschillen uiteraard meer ik denk dat het een strakke caddy gaat worden.. ben benieuwd na het resultaat met kleur en quartettt set.. veel succes!!
|
|
||||
|
||||
nouu even een update,
gister avond spatbordverbreders,achterklep en sideskirts weggebracht naar de spuiter. laatste puntjes op de I gezet. zou tegen het weekend gespoten worden, super benieuwdt naar het eind resultaat krijg je vanochtend het bericht dat ze ingebroken hebben in de spuiterij en daarna maar gelijk heel de boel in de fik gestoken hebben. lache man 4 mnd werk naar de klote caddy caresorie warschijnlijk zo krom als een banaan hoop dat ze die gasten pakken en op hangen aan de hooste boom die je vinden,en dan bellen ze mij maar ff om het krukkie eronder weg te trappen. hoop wel dat ik nog wat kan verhalen op zijn verzekering. weet wel dat de moed me een beetje in mijn schoenen gezakt is word vervolgd..... greetzzz. |
|
||||
|
||||
Damn dat is balen zeg! Sterkte.
|
|
||||
|
||||
dat is echt k*t! idd hopen dat ze die gasten te pakken krijgen, ik neem aan dat het bedrijf daar voor verzekerd zal zijn en jij al je werk vergoed krijgt? Tenminste, daar hoop ik op!
Succes en houd ons op de hoogte...
|
||||
|
||||
ongelofelijk Sterkte...
|
|
||||
|
||||
hee jongens,
bedankt voor de steun. hier wat foto's van de sloper super kut vooral als je het dan ziet helemaal afgebladert en ja hopen dat je er finacieel nog wat van terug ziet ja maar goed zoals jullie wel zullen begrijpen ligt mijn project ff stil ligt . greetzzzzzz |
|
||||
|
||||
Doodzonde zeg, zoveel tijd erin gestoken... Sterkte |
|
||||
|
||||
Dit kan ik haast niet geloven, wat erg voor je.
Inderdaad, sterkte gewenst! |
|
|||
|
|||
Verschrikkelijk nieuws, waar moet dat toch heen met deze wereld.....
sterkte, en ik hoop dat je de caddydroom niet opgeeft. mvrg
|
||||
|
||||
godverdegodverdegodver.......................
|
||||
|
||||
Dit is echt 1 van de grootste nachtmerries die je je maar kunt bedenken, echt ongelovelijk!!!! Super veel sterkte er mee gr. sikke-aant |
|
||||
|
||||
Echt niet normaal dit...hier zaten zoveel uur werk in en dan gebeurd zoiets. Ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker.
Ik hoop dat je er financieel nog iets uit kunt halen, maar geld zou mij in dit geval weinig voldoening geven. Ik zou liever eens willen 'babbelen' met de brandstichter... Sterkte ermee |
|
||||
|
||||
Damn!! Heel veel sterkte ermee, zeg...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nondeju, dat ziet er lelijk uit ! Je mag er toch niks meer van hebben. Alles wat is geblust mag dacht ik niet meer gebruikt worden omdat het warm is geweest !
succes met afhandelen ervan !
|
||||
|
||||
ik zou wel proberen die achterklep nog terug te krijgen.. als aandenken.