eerste caddy project.....
|
|
achterkleppie al eerder aangepakt!
[IMG] [/IMG] :redface: http://img355.imageshack.us/my.php?...cimg0661rl4.jpg http://img355.imageshack.us/img355/2491/cimg0661rl4.jpg |
|
|
er volgen nog meer foto's
gr jos. |
Ziet er goed uit jos,
Wat zijn de plannen? mvrg |
nou cabrio is ontdaan van alles wat enigzins bruikbaar kan zijn voor de caddy!!
:thumbup: |
zo vanavond b-stijl aangepakt.
hopelijk blijft de roestduivel nu wat langer weg!!!! |
dat ziet er goed uit :thumbup:
|
idd,
mvrg |
even een update,
lekker bezig geweest van de week, :confused: achterscherm verder strak gezet. deurinslag opgeknapt, voorscherm aangepakt, en het boeltje in de grondverf gezet(grof) ;) . binnenkort even omdraaien en dan de andere kant! gr jos. :) |
zo even een update,
lekker bezig geweest met de rechter kant. gelijk maar het tankdopkleppie eruit gehaald, en een inlas plaat van een golf 1 erin gezet tbv een alu tankdop iemand ervaring met de alu tankdoppen van de wobshop?? die wil ik erin hebben eigenlijk,tenzij het hier sterk wordt afgeraden!!! :( :cool: |
oeh leuk idee. dat gaat goed staan
|
zo dan de laatste dagen nog wat aan de rechter zijkant bezig geweest :) .
en vandaag de kant in de grondverf :cool: . de achterwand staat als volgende uitdaging op het programma :D . kijken wat het wordt :thumbup: . mzzl. |
zo dan vanavond mezelf eens lekker uitgeleefd op de achterwand :tongue: .
slopen geen probleem :rolleyes: en alvast een fototje van wat er weer terug in moet! buitenkant is niet zo een groot probleem, de binnenkant wordt een ander verhaal. maar goed ik heb al een beetje idee over hoe ik het aan ga pakken. gr jos. |
gaat lekker jos
mzzl stefan |
even een update,
vd week het plaatwerk op maat geknipt,en de oude lak er af gehaald :mad: en de boel erin gepast. daarna hier en daar wat hoekjes in gezet voor bevestiging vd da "nieuwe wand" heb nog wat hoeken laten zetten om de binnekant verder af te werken maar die moet ik nog ophalen. als ik die heb kunnen we weer verder :cool: . als het een beetje meezit gaat volgend weekend de 1.6 eruit :) . dus als er nog mensen zijn die om een 1.6 ew motor verlegen zitten, ook heb ik nog een vijfbak uit een cabrio :D . bij intresse stuur je me maar een mailtje. mzzl. |
waarom trek je de wand niet recht naar beneden ?
of word dat de klank kast voor de muziek .. |
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |