|
||||
|
||||
Heb ik voorbij zien komen op marktplaats, altijd leuk zo'n pk monstertje
|
|||
|
|||
Dikke bak hoor van buiten mooi origineel en onder de kap een moster van vermogen,
|
|
|||
|
|||
mooie mk2 marten succes er mee. hij is in goede handen.
|
||||
|
||||
Dit zijn de custom drijfstangen die erin zitten:
De zuigers zijn geen speciale Mahle zuigers maar gewoon originele S2 zuigers met een total seal zuigerverenset. Deze motor is bijna exact hetzelfde als de mijne, alleen heb ik hem zelf gebouwd. Ook heb ik een andere turbo met tubular manifold. Mijne liep op Digifant en straks op Motronic 7.8 van 2001 1.8 20vt met E-gas. Hoe bevalt het brandstofverbruik tot nu toe? Heb je versnellingsbakken op voorraad, deze sneuvelen regelmatig...
|
||||
|
||||
Zodeju, das nog eens leuk speelgoed Marten
|
||||
|
||||
hallo,
auto staat te koop!! staat droog onder de carport, heb er in totaal 5 km mee (gereden) gaat helemaal nergens over. (je moet er van houden ) als iemand belangstelling heeft hoor ik het wel, heb er gewoon geen tijd voor, prijs nader over een te komen. taxatierapport van 13.500 aanwezig. dit is geen richtprijs. evt inruil geen probleem. groet Marten!!
|
|||
|
|||
Je hebt toch wel een richtprijs waarvoor die wegkan???
|
|
||||
|
||||
heb je interesse dan?
|
|||
|
|||
IS nog afwachten, wil eerst een andere daily en wil dan iets vrij apart en dan wel een MKII.
Momenteel is het even afwachten of mijn vriendin en ik uitgeloot worden voor een bouwkavel Maar als er een prijs staat is misschien ook wel handig voor andere mensen, of stuur je die alleen via pm?? |
|
||||
|
||||
Blijft een zeer woeste auto
Zie het zo weer voor me hoe dat ding weg blaasde bij de benzinepomp 4 á 5 jaar terug Ben stiekem wel benieuwd naar de vraagprijs. Dus als je een pm kan sturen of het hier kan posten. |
|
||||
|
||||
vraagprijs 8000 euro.
echt een koopje als je ziet wat die auto gekost heeft, en er is niet op bezuinigd, nergens op, en dat zie je. carosserie is ook punt gaaf, zit super in de lak, en origineel 128.000 km op de klok. evt voor interesse ook even bellen. 0654393229 hij staat niet echt in de weg maar ik doe er opt moment niets mee, ben te druk met andere auto's opt moment. en dan gun ik iemand anders dit plezier, iemand die er wel wat aan heeft. gr Marten
|
|||
|
|||
Hou het in mijn achterhoofd
|
|
||||
|
||||
kijken kost niets he, koffie staat altijd klaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat hou ik ook in mijn achterhoofd |
|
|||
|
|||
Kenteken
Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI G60 118 KW Brandstof Benzine Vervaldatum APK 27-10-2007 Datum aanvang tenaamstelling 05-04-2008 !!!!!!!!!!!!!!!! En de golf turbo is verkocht. Wie zou hem nu hebben??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Degene die hem nu heeft zal het ook niet lang volhouden...
|
||||
|
||||
niet van jezelf uitgaan he.
ik had hem ingeruild, dus had hem zowiezo voor de handel.. hij is nu in goede handen, word weer helemaal opgeknapt, volgend jaar rijdt ie weer. motorisch had deze auto nogal wat achterstallig onderhoud.. groet!
|
||||
|
||||
En wat heb jij er nu weer bij?
|
||||
|
||||
Quote:
Achterstallig onderhoud? Zoveel heeft die motor nog niet eens gelopen !