|
||||
|
||||
ja is et-33
7j moet makkelijk gaan passen. zit er over na te denken om achter 5 mm spoorverbreders te monteren johan |
|
|||
|
|||
hele dikke jetta !!!!
(mooie kleur ook !!) gr. Martijn
|
||||
|
||||
er moet weer even gesleuteld worden..................................
op de terugweg vanuit burgum hoorde ik bij de achterwielen geruis. thuis aangekomen en de jetta en paar nachten laten rusten toch de trommeltjes achter maar even gedemonteerd,en mijn vermoeden werd bevestigd........de wiellagers. nieuwe besteld en zal ze aankomende week weer monteren,ook gaat ie daarnaa voor een verse apk ook heb ik een motorkapbra op de kop kunnen tikken en zal deze bij de volgende meeting gaan monteren samen met een dakrekje,denk dat ik even in assen ga kijken nice pic from burgum gegroet johan joure |
|
|||
|
|||
Ja idd hele mooie wagen geworden heb hem even bewondert in burgum.
|
||||
|
||||
jow... check dit:
Ook heel mooi Alleen wat rare combi qua chroom/zwart |
|
||||
|
||||
even een upje..........
ander stuurtje gemonteerd, een spucknapf,setje verbreders op de achteras en jawel................ de 2e prijs in de jetta mk1 categorie bij de M.I.V.W meet. greetz from freezeland johan joure |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd kerel met de prijs, wie was de eerste die zilvere Jetta MK1 ???
|
|
||||
|
||||
Hele mooie einser Jetta
Jij reed toch nog met ons mee richting M.I.V.W. ? vanaf die parking? |
|
||||
|
||||
ja klopt reed mee vanaf de parking en ja die zilveren jetta1 van die engelsman is 1e geworden.
greetz johan |
|
||||
|
||||
Vakmanschap! Super mooie Jetta
|
||||
|
||||
weer even een upje...............
hoop vandaag mijn klapraampjes die ik gescoord heb via t net,te kunnen monteren,als de staat t toelaat en er eerst niks aan hoeft te gebeuren uiteraard. ook heb ik t taxatierapport binnen voor de verzekering en dat viel niet tegen. alleen nog op zoek naar stoelbekleding of complete stoel en knippers(setje wit of oranje rechts) pics volgen johan |
|
||||
|
||||
Zeer gaaf project met een mooi eind!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb evt. nog wel een oranje rechts voor je! Zoals je ziet is ie nog nooit gemonteerd. Als je er belang bij stuur me ff een pb. prijs komen we wel uit. |
|
|||
|
|||
Héél dik project ga zo door .
Ik moet nog beginnen maar wil eerst mijn MK1 beter leren kennen voor we grootse stappen gaan ondernemen. Kortom dik spel van u . Grtz Seriously |
|
||||
|
||||
weer even een upje......
nieuwe knippers gemonteerd,zijn wel weer originele oranje geworden. ook is de stoel gerepareerd,is nieuw stuk stof ingezet,nu alleen nog even t interieur laten reinigen. en heb nieuw klapraampje binnen(ori vw,geschroefd) en de geschroefde die ik gescoord had via t net, word t framepje opnieuw gespoten en een nieuw rubber gemonteerd. voor de wintermaanden ben ik aant knutselen met 16" vw wieldoppen op 13"staal. zo dat wast weer oant sjen johan nieuw klapraam |
|
||||
|
||||
winter set-up
niet dattie de garage veel uit komt in de winter maar toch.............als t eventueel moet..
greetz again johan joure |
|
||||
|
||||
Plannen klinken goed en hij ziet er zo ook goed uit johan.
Hoe kan je de 16"wieldoppen monteren op 13" ? |
|
||||
|
||||
ik heb 4 16"doppen gekocht
achterkant vlak geslepen behalve de opstaande rand in t midden van de dop.(moet later iets ingekort) en heb 4 standaard vw 13" doppen (die kleine van een 6n of golf2) met 4 van die klemmetjes in het midden die om de wiebouten geklikt worden gebruikt. de kleine doppen zo klein mogelijk gemaakt diameter (tegen rand klemmetjes afgeslepen) gat van rond 70mm geboord precies in de midden en dan inelkaarschuiven en lijmen met sikaflex. ik heb er nog 2 verzonken inbusboutjes per dop in geschroeft,gaatje geboord int wiel en draad getapt. whalah klaar!! johan |
|
||||
|
||||
Pfff nog een heel werk zo te lezen
thx en suc6 met je project |