project jetta mk1
jetta mk1 gekocht en begin na mijn vakantie met t strippen.
motor is al gedemonteerd en bijna helemaal weer opnieuw opgebouwd, blijft gewoon standaard alleen schroefsetje, waarschijnlijk bbs wielen of ats classics maar daar ben ik nog niet over uit. de old skool stijlkant gaat t project worden meerder fotos volgen maar eerst ga ik vakantie vieren groet johan8vplus http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/3/DSCN1843.JPG[/IMG] http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/3/IMG_1071.JPG[/IMG] |
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Zo te horen zijn de plannen goed. Hier bij de fotos. |
leuke auto zie hem dagelijks en net ook nog gezien..;)
|
haha ja klopt ik zag jou ook nog net wegrijden.
johan |
idd leuk ding en ook net nog gezien! ;) :D
gaat helemaal goed komen |
He ik ben dan de 3de al die heb vanavond gezien heeft :)
Ziet er goed uit Johan en bedankt voor de bumpers. En Richard voor de route :) |
Quote:
lache man, kep precies dezelfde, kleur, 2 deurs....vet! |
mooi ding
kan samen met die andere jetta en die bruine rocco op de foto :D |
Ester zei vandaag nog.. op die jetta staat hout heel goed met dat goud
|
zo de vakantie is voorbij en we gaan weer los
de motor is bijna geheel opnieuw opgebouwd en staat in de hoek geparkeerd de jetta staat in de garage en ben begonnen met strippen,kwam een krokant stukje plaatwerk tegen voor de achterwielen dus daar lassen we even een nieuw stuk in. ben ook bezig met de wielen,er komen 2 delige bbs-en onder maar omdat deze onder mijn vorige project vandaan komen,de spaken gepolijst zijn en tussen de spaken de kleur van de polo nog zit heb ik de wielen gedemonteerd(ook omdat mijn nieuw verchroomde boutjes begonnen zijn te roesten) de kleur van de wielen weet ik nog niet,of zilver of zwart met gepolijste spaken of helemaal zwart maar dan met rvs boutjes en 165-45-15 banden. zo weer even wat gemeld en als er weer vorderingen zijn horen jullie het weer groet en oant sjen johan [IMG] [/IMG] |
zo gister weer even geknutseld
bijna alles ontroest en de motorruimte helemaal ontvet binnenkort de schroefset bestellen en met t laswerk beginnen,een nieuw stuk in dorpel lassen en de rand van de parafaaneen nieuw stuk inzetten. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] till next time oant sjen johan fryslan boppe |
sorry de fotoos zijn door een foutje iets te klein geworden.
volgende keer weer beter johan |
hallo
vandaag weer even geknutseld niet veel gedaan ben met de velgen aan de slag gegaan omdat deze worden gespoten . de randen liggen op mijn werk die worden weer eventjes nagepolijst en binnenkort de boel weer samenstellen met rvs boutjes. en had een rvs lasklusje dat ook even gedaan moest worden. tja,niet erg veel nieuws maar ja tis hobby dus geen moeten. volgende keer weer meer. groeten uit t mooie fryslan johan groeten |
zo...
gister weer even de handen uit de mouwen,en in de lashandschoenen gestoken. alle gaten/scheuren zijn dichtgelast en volgende week gaan we de overgebleven roestige plekken stralen. ook zijn gister de velgen gespoten,heb ze in half glans zwart laten spuiten, zijn mooi geworden heb ik gehoord, heb ze nog niet gezien maar geloof m wel. ik zal ze morgen even ophalen dan kunnen ze weer inelkaar gezet worden. volgende week weer meer vorderingen in woord en beeld. ik aant lassen [IMG] [/IMG] gestraalde bbs-en [IMG] [/IMG] groeten uit fryslan johan |
zo weer even wat vorderingen te melden.
alle gestraalde delen zitten in de epoxy en kunnen geplamuurd worden. binnenkort kannie naar de spuiter waar de wielkastranden worden omgerold en een stuk dorpel word ingelast,dat doe ik even op een brug kan ik er wat eenvoudiger bij.(worden uiteraard fotoos van geplaatst) de randen worden omgerold met mijn zelfgemaakte omrolapparaat. is nog niet helemaal klaar omdat ik op een hard skateboardwiel w8 van me broer een kennis zou een schroefset voor me meenemen vanuit essen maar deze waren uitverkocht(ik pis ook altijd naast de pot met zulke dingen) in de kerstvakantie gaat de motor er weer in omdat de motorruimte geen spuitbeurt nodig heeft, deze ziet er nog perfect uit alleen even ontvetten. vandaag naar sixpack geweest om mijn bbs-en te laten samenstellen met rvs boutjes,alles ziet er weer perfect uit, bedankt peter na volgend weekend kunnen de bandjes er wel weer om,denk toch dat ik de 165-45-15 maar weer laat monteren. zo dit was weer even een update,tot de volgende keer johan |
Wielen zien er netjes uit weer, wat voor maat randen zitten erom?
Of zijn het nog de standaard maat? |
zijn de standaard randen.
zou er wel bredere randen op willen maar nu blijven ze mooi origineel.(behalve de kleur dan) johan |
mooi johan.. kom deze week ff bij je langs..
|
zo......
t project heeft even een tijdje stil gelegen had wat rvs klusjes,en vandaag es even mijn home made arch rolling tool gebruikt en nu moet ik wel zeggen na wat aanpassingen werkt ie perfect. heb m eerst gemaakt voor steek 4x100 maar later zal k m ook gereed maken voor andere steekcircels. [IMG] [/IMG] groet johan |
Knap werk Johan.Plus een hoop geld bespaard.
Is zeker wel handel voor de toekomst. |
All times are GMT +1. The time now is 18:39. |