|
||||
|
||||
Quote:
ik je wat fotos gestuurd kijk maar Barn171 kan wel meer doen maar kan heel slecht er bij komen |
|
||||
|
||||
foto's zijn niet door gekomen, probeer nog maar eens
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb ze jou op nieuw gestuurd |
|
||||
|
||||
Sipke's foto's |
|
||||
|
||||
Quote:
ha daar waren ze al heb je de verschillen wel gezien .Barn171 |
|
|||
|
|||
Ik zie de verschillen maar wat is er anders aan de reservewielbak?
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zijn ook wel een stuk of vier typen in, maar deze heeft twee ronde afdruken.?En nieuwe type heeft een met ronde af druk, en een met halve af druk.Deze heb jij er ook in zitten als het goed is die hier op de foto staat .Maar vind dat Schutbord wat jij hebt toch raar in combinatie casco nummer En heb jij die sleuf ook in jou dorpel zitten |
|
|||
|
|||
Ja klopt mijn reservewielbak heeft dezelfde afdrukken ik ook , zou het chassisnr en later in fabriek zijn ingeslagen? Maar dat lijkt me ook niet echt logisch. Heb nieuwe dorpels erin gelast maar kan mij wel herrinderen dat die sleuf erin zat.
|
|||
|
|||
Wanneer kwam de neerklapbare achterbank te vervallen? Deze kon je dubbel klappen met een lus aan de voorzijde en haakje valt in kofferbak bodem, , mijn andere golfjes hadden dit niet
|
||||
|
||||
Modeljaar '76 had nog de maffe bank in de standaardjes zitten. Je ziet ze eigenlijk nooit, omdat ze alleen in de 1.1's zaten en er een "extra" pakketje bestond dat relatief heel goedkoop was waar de paar simpele dingetjes als een fatsoenlijk klapbare bank, elektrische ruitensproeiers, achterruitverwarming en achteruitrijlichten in zaten. Die werd dus meestal aangeschaft waardoor je die leuke bank en achterruiten zonder verwarming praktisch nooit tegenkomt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar u die 74 golf1 van mij is kompleet anders als een 1976 binnen schermen schutbord water bak omhanging tank voorfront enzo |
|
|||
|
|||
Heb je ook foto's van die 74er en ook van de details ben wel benieuwd
|
||||
|
||||
[QUOTE=CAR-POOL]Heb je ook foto's van die 74er en ook van de details ben wel benieuwd[/QUOT Als ik daar weer kom zal ik ze even maken
|