|
||||
|
||||
oke.. hopelijk binnenkort overstappen naar hydro koppelingspedaal met een kitje uit engeland. Het zware pedaal met de kabel voelt niet lekker, lijkt alsof hij continu op breken staat.
Ook een sneakpeak van mijn nieuwe wielen in opbouw, al is het vrij duidelijk wat voor set het is haha |
|
||||
|
||||
Gaaf!
Heb jij je mistral's laten proppen en afdraaien?
|
|||
|
|||
Oh dat is mooi, heb je een linkje van waar dat Hydro koppelingetje vandaan komt, bij mij moet er ook eentje in, dit is geen doen zo voor een stoplicht
|
||||
|
||||
@mice ja dat klopt, volgens mij bestaan er geen setjes in 4*100
@chrisjuh retrofication heeft de kitjes, ze doen wel moeilijk over de verkoop buiten Engeland omdat ze beweren dat het alleen voor rechts gestuurde autos is. Maar ik zie het probleem niet |
|
||||
|
||||
Mooi! Die Engelsen hebben vaak van dit soort leuke oplossingen.
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en wat je kwijt was? Ik heb ook nog een setje liggen Mag per pb uiteraard
|
||||
|
||||
Quote:
Pb |
|
||||
|
||||
Wielen zien er goed uit.
|
||||
|
||||
Wielen schieten al aardig op, boutjes er in, logos op plakken, kitten en bandjes er op. ben benieuwd met de gele porsche boxter klauwen er achter
|
|
||||
|
||||
Supergave velgjes zo...
|
||||
|
||||
Die zou ik ook wel eens willen passen
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, op welke maten zit je nu?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie velgen hoor. Ben persoonlijk meer fan van iets bredere maten. Zeker icm met het vermogen wat je hebt is 6,5J erg smal. Meer rubber en grip is misschien dan beter ipv de looks. Maar desalniettemin een erg fraaie velg. Ben benieuwd naar de foto's morgen. |
|
||||
|
||||
maandje geleden alweer.. inmiddels de wielen terug en wat zitten klooien met draadeinden en het meten van de spacers. Ben uitgekomen op 2 van 40mm en 2 van 35 mm. aangezien de et waarde retehoog ligt (rond de 60 of 70) All show no go
LOLL |
|
||||
|
||||
Gaaf man! Nog wel ff een spoorverbredertje monteren zeker?
|
|
||||
|
||||
|