|
|||
|
|||
volgens mij moet dat zelfs vermengd worden met verharder, we hebben dit ooit eens gehaal op de beschadigde b-liner van mijn maat, weer netjes in kleur te zetten, dit hebben we toen der tijd wel gespoten.
|
|
||||
|
||||
Foto's:
Interieurtje, het spucknapf stuur wordt nog met leer bekleed. En de stoelen worden vervangen door iets customs t.z.t! Grilletje: Last edited by Samurai : 03-04-2011 at 18:04. |
|
||||
|
||||
ziet er zo nog niet uit natuurlijk,maar je hebt de roestduivel klein gekregen.
goed bezig ennuh wat voor diesel komt erin?tdi?
|
|||
|
|||
Wel een apparte kleurstelling
maar mooi werk ! |
|
||||
|
||||
Ik zou er heel graag een tdi inwillen, maar denk dat het budget er niet voor is.
Het word dus waarschijnlijk een GTD motor of een simpele 1.6D/ De kleurstelling momenteel is apart inderdaad, alles staat dik in de menie! Wordt pas van het voorjaar dat we hem echt helemaal kunnen strakmaken en rollen in wit! Even weer een schriftelijke update: de schroefset gaa eronder uit, komt weer origineel onder! En er komen golf 1 stalen wieltjes onder 5,5j, die gaan we van de week ophalen. Foto's volgen dan natuurlijk ook. |
|
||||
|
||||
Ziet er nog niet uit maar het begin is er...
Kzou echt voor een 1.6/1.9 TD gaan. De blokjes vind je voor een prikkie en dat is al zoveel beter dan zo'n slooooooom diesel blok. Dat ga je anders spijt van krijgen...
|
||||
|
||||
Thomas, het langzame iriteert mij niet.
Dagelijks rij ik in een oude 190 D met welgeteld 70 pk's! Ik denk persoonlij dat een 1600D prima is voor het gewicht van een cabriolet. Maarja wie weet kan ik goedkoop een tdi blokkie op de kop tikken! Vandaag weer wat onderdeeltjes opgehaald voor de cabriolet. Originele stalen golf 1 gti wielen (zit nog te twijfel m.b.t de doppen chrome of plastic) Schokbrekers t.v.v de schroefset die er nu onder zit! Met dank aan R1racer Binnenkort maar eens de rechterdorpel lassen. |
|
||||
|
||||
ik heb hier nog wel een tdi voor weinig liggen. en ook nog wel de kabelboom en computer die erbij hoort. moet je alleen nog een versnellingsbak en wat aanbouwdeeltjes erbij zoeken en je bent klaar.
|
||||
|
||||
U heeft 1 pb JoostVW!
|
|
||||
|
||||
Oja, ik zoek ook nog 1 diesel embleem voor in de grill.
En 4 van die plastic kapjes voor in de golf 1 wielen! Zijn die nog nieuw te krijgen? |
|
||||
|
||||
Weer even een updateje
Ik was begonnen met lak rollen, maar ik ben erachter gekomen dat dat niet aan mij besteed is! Dus een simpele compressor met spuitpistool aangeschaft voor een paar tientjes. En lekker aan het "kliederen" geweest! Eens kijken hoe dat werkt, gelijk iets moeilijks gepakt als in de motorkap! De kleur wordt gewoon weer L90E wit. Hier 1 foto in het reinwit (sigmakleur) deze zal ik nog herspuiten in de originele L90E Je ziet de glans niet op de foto, maar die is er meer als aanwezig :-D Hellaas ben ik erachter gekomen dat mijn spatborden voor toch imitatie zijn en ook krokant her en der. Dus ik zoek bij deze 2 originele spatborden, ze mogen alle kleuren van de regenboog hebben als ze maar roestvrij zijn! |
|
|||
|
|||
mark en henk niks meer voor je liggen?! spuiten werkt toch beter he dat rollen is het net niet zeg maar.
|
|
||||
|
||||
Ik had de motorkap wel 4x opnieuw gerold, echt verschrikkelijk resultaat!
Daar begin ik nooit meer aan. Spuiten met een goedkope compressor en spuit gaat prima, ok wel wat stofjes en kleine druipertjes, maar niks wat je met een beetje waterproof en poetsmiddel weg kan krijgen! Volgende maand maar eens 2k lak op kleur bestellen! Mark en Henk had ik nog niet aan gedacht, zal ze eens even bellen Thanx. |
|
||||
|
||||
Gelukkig, dat gerol ook altijd
Maar Jeroen, mooi werk weer! |
|
||||
|
||||
ligt er ook aan wat voor lak je gebruikt....heb meerdere keren netjes gerold met 1k lakken,afgelopen jaar de audi gespoten met 2k en resultaat was ook veel minder,vind ik zelf.
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik te weinig geduld heb voor het rollen van verf!
Nog even een paar foto's van de "vooruitgang" Motorkap close up (die nog weer overgespoten wordt in de originele kleur): De stalen gti wielen in de hammerrite (niet netjes maar wel beschermd tegen roest: Originele kapjes voor de wielen: En nieuwe banden Vandaag ook een begin gemaakt met de achterklep, ik zoek nog de originele logo's die erin horen! Ik dacht dat ze de gaatjes hadden dichtgelast, maar ze zaten gewoon dicht geplamuurd! Dit weekeinde het onderstel aanpakken, alles gaat eronder weg Last edited by Samurai : 03-04-2011 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Heerlijk deze projecten!!!
Beetje prutsen en het wordt nog mooi en leuk ook! Ps. had alleen niet de velgen met hammerite ingesmeerd, deze moet je wel weer helemaal kaalzetten als je deze wilt gaan spuiten...
|
||||
|
||||
De wielen worden t.z.t (wanneer er budget is) gestraald en gepoedercoat!
Thanx voor de comlimenten en tip man. Jij bent ook erg goed bezig met jou bus! Lees ik graag door regelmatig! |
|
||||
|
||||
Gisteren, 1 liter verharder en 1 liter etsch primer opgehaald.
Zodat de achterklep en de motorkap in de primer kunnen, nadat ik ze strak heb gemaakt! Ik vindt goede lak best wel prijzig, maargoed je weet wel wat je hebt in ieder geval. Vandaag heb ik de schuur opgeruimt, en nu ga ik het onderstel onder de golf weg slopen. Foto's volgen uiteraard nog, mischien vanavond |
|
||||
|
||||
Motorkap kaal gemaakt, en in de etsch primer!
Nu nog helemaal strak maken, nog 1 x in de gewone primer. En dan weer in kleur. Onderstel is gedemonteerd, dit was nog wel even een klusje. De automaatbak zit net voor de bout van de draagarm, dus moest 2 motorsteunen los schroeven om ruimte te creeren! Zodra er tijd is, worden de schokerbrekers en veren samen met de wielen gepoedercoat! Draagarmen worden t.z.t vervangen. Dit was hem weer ... |