|
|||
|
|||
wat een meeting!
was gezellig alleen jammer van het weer maar boeie! iemand nog foto`s van mijn golfje?? want toen ik weg reed zijn er foto`s gemaakt dus dus haha |
|
|||
|
|||
[/QUOTE] mooie actie foto molle |
|
|||
|
|||
Quote:
Je kunt ook proberen om de lol er van in te zien en zeggen dat het iets nieuws en verfrissends is wat nog nooit op een Nederlandse meeting gedaan is. Als het weer beter was geweest had je misschien dit soort praktijken gekregen. Dat is toch gewoon cool? Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn omdat ik ziek thuis zit.
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind er weinig cool aan,als je zo meet....kom je daar breeduit aan met je gechannelde T3 moet je het dak ook nog choppen anders win je de handsfreeset niet maargoed ik hou er over op
|
||||
|
||||
Ben ook net terug , heb nog mooi even met de vrouw en kids een hapje kunnen eten , was mooi op tijd thuis
Ik heb me de hele dag wel vermaakt hoor ! Vooral met het jureren , waarbij je vaak de hele verhalen achter de auto's eens hoort ,vond ik een leuke ervaring . En vooral ondanks het weer , vond ik de opkomst erg goed ! Deze meeting is altijd erg gezellig en geeft mede dankzij de wat 'ruimere' parkeergelegenheid en 'vrijer' parkeren wel een hele leuke sfeer . Natuurlijk is op een gegeven moment de ruimte mischien 'te' vol ,maar dat hou je toch altijd wel wat met een grote opkomst Volgend jaar zijn wij van Vwspeed er iig zeker weer bij !
|
|||
|
|||
Wij zijn ook weer thuis ,Vw Outlaws het was dik in orde en dat beetje regen kon de pret niet drukken
Gr Richard |
|
|||
|
|||
De gehele dag ook in Heerde rond gehanden, een ouderwets gezellige dag gehad! Eten, drinken en sanitair was goed voor elkaar, mooie trailer, weer het mooie jurering-systeem, en gewoon kostelijk vermaakt. Hulde aan de organisatie, ik kon vooral de tussentijdse entertainment goed waarderen! Om de tijd te doden en de bezoekers te vermaken een "raad-het-onderdeel" en "auto-limbo" te houden, top! Wel jammer dat er dan weer mensen moeten zijn die zo'n enorm overdreven waarde aan de uitslag ervan moeten hangen, grow up, get a life, en zie eens het positieve en leuke van een georganiseerd extraatje in.
VW Outlaws, tot volgend jaar! |
|
|||
|
|||
buiten het k*t weer was het een geslaagd dagje,
veel mooie auto's gezien. lekker bij kraampje gestaan spulletjes verkocht, samen met walter en soms eens lekker rondjes gelopen, volgend jaar weer VW outlaws laterzz |
|
||||
|
||||
Ook weer terug , eerst bij thuis komst maar een warme douche genomen.
Maar het was weer een leuke meeting, weer een hoop bekende gesproken alleen jammer van het weer.
|
||||
|
||||
Ik kon er helaas (weer) niet bij zijn vandaag. Heb de hele dag ziek op bed gelegen.
Zo te zien was het een geslaagde dag met weer leuke ideetjes om het publiek te vermaken. Op naar volgend jaar dan maar...
|
||||
|
||||
Prima meeting!
Ik vond het vermaak ook leuk gevonden, weer eens iets nieuws. En omdat er altijd een hoop gezeik over is bij meetings: De catering was prima geregeld!!
|
||||
|
||||
Het was weer een super mooie meeting, tot volgend jaar.
|
|||
|
|||
Zo de kids liggen op bed , en de afwas weer gedaan
Wat een super treffen , wat mij betreft komt deze echt in de rij van zeer gezellige meetings Ondanks het weer was de opkomst mega was mijn idee Nivo was zeer hoog , was dan ook al Jury zeer moeilijk om een keuze te maken En dan loop je als je klaar bent over de meeting , en denk je bij je zelf waarom deed deze niet mee pracht auto En er zijn altijd mooie auto's te laat bij het inschrijven zeer jammer Mijn idee van de auto-limbo was ook iets anders dan de organisatie had dus sorry voor de verkeerde uitleg aan een paar mensen Maar vond het een leuk idee die iets verder uitgewerkt zeker leuk kan worden en net wat Lennart al zei , met +30 gr was het ook anders geweest en lager als dit gaat echt bijna niks En er waren veel dikke auto's te zien , al dan niet bekend tot de bui kwam en natuurlijk moest er even over het podium gereden worden Namens de VW-SPEED.NL , organisatie bedankt voor de leuke dag en wat ons betreft tot volgend jaar Last edited by Alberto : 12-09-2010 at 19:51. |
|
|||
|
|||
Wie stond er met zijn fire & ice op de vluchtstrook dan bij zwolle?
wou de wagen niet meer?
|
|||
|
|||
Mijn idee van de auto-limbo was ook iets anders dan de organisatie had
dus sorry voor de verkeerde uitleg aan een paar mensen Maar vond het een leuk idee die iets verder uitgewerkt zeker leuk kan worden en net wat Lennart al zei , met +30 gr was het ook anders geweest geeft niks alberto was leuk om te doen misschien volgend jaar maar weer heb nog wat schroefdraad over was echt een mooie meeting. |
|
|||
|
|||
Prima vermaakt ook wat foto's gemaakt zal k nog wel ff uploaden
Ook nog met pech komen te staan met een droog gelopen oliepomp Gelukkig heb k een hele aardige vader die me "even" kwam slepen 150 km lang:P |
|
||||
|
||||
Ook ik was even langs geweest en het was een goeie meeting zoals elk jaar... Helaas kwam ik er daar pas achter dat me camera leeg was, dus niet zoveel foto's gemaakt...
Preview: Voor alle overige 27 fotos, Klik hier... Omdat het zo weinig foto's zijn upload ik ze niet naar me website...
|
|||
|
|||
Ik heb mij ook prima vermaakt vandaag
Mooie,gezellige meeting op een hele mooie locatie,ook vandaag met al dat water wat er gevallen is..... het weer was af en toe gewoon heel even 'bagger'' ( maar ik ben niet van zout ) maar ondanks dat een errug grote opkomst! Ook het jureren vond ik erg leuk om te doen.zo hoor je ook eens het verhaal achter elke auto en wat er zoal aan is laten doen en/of zelf gedaan is! En hoor je het enthausiasme van de eigenaren,super!! Het niveau was voor de jury soms errug hoor , echt hele mooie auto's gezien vandaag,super! En omdat ik vandaag verder weinig van de rest van het wagenpark wat er zoal stond gezien heb,mogen er wat mij betreft weer heel wat foto's geupload worden... Dusssss kom maar op met al die FOTOOOOOOO'S |
|
|||
|
|||
Quote:
Best of ''auspuff'' en best of ''shithead'' jonghuuh Quote:
Wat mij betreft ook zéékerrr!! |
|
|||
|
|||
Quote: