verslag Heerde 2010
mensen post hier uw foto's en verhalen ben nieuwschierig ben zelf helaas op vakantie anders had ik daar wel geweest :)!!
|
ja sorry ik zou ook...maar lag om 4 uur pas op bed. En ook niet geheel nuchter!
Toen de wekker om 7 uur ging toch nog maar ff omgedraaid! |
hier is het dik klote weer!! :shake:
hopelijk in heerde beter! |
net even wezen kijken ziet er weer mooi uit !
dat kleine beetje regen wat er valt mag de pret niet drukken :D :thumbup: |
ik pas ook vandaag :( beetje te veel :beer: gisteren...
|
|
Quote:
aan deze zin te zien is de alchohol nog niet volledig uitgewerkt:P. |
|
Vette meeting man! Ben vroeg thuis, zo slapen en dan de nachtdienst in. Komt wat raar uit, maar heb veel mooi spul gezien, lekker veel Duitsers ook weer.
|
Quote:
fotos gemaakt ouwe? |
kijk ook mensen uit friesland aanwezig jullie auto's staan er weer geod bij Bas en Siep!!
|
Top meet, helaas van het weer..
Flinke opkomst! Goed geregeld vond ik! Bedankt voor het t-shirt dat we kregen bij de ingang :D Tot volgend jaar! |
Quote:
neen was de camera vergeten helaas,.. |
Hier staan mijn foto's;
http://www.mijnalbum.nl/Album=H36VVDYG |
net terug,op het weer na alles weer top.....
veel bekenden gesproken,helaas wel een puntje van kritiek; de auto-limbo,wat een triest zaakje:shake: |
Wij zijn ook net terug.. het weer was enorm jammer.. en het feit dat mijn auto helemaal achteraan stond en werd dichtgebouwd.. voor de rest erg veel mooie auto's
|
Quote:
ik heb je auto even goed bekeken en werd plezierig verrast :thumbup: vele malen mooier dan ik had verwacht! |
sorry dat ik niet aanwezig was gister een motorsteun en remblokken vervangen en toen deed de vento niks meer
|
ook ff geweest, ff kijke hoe tim zijn mk1 er bij stond, nadat hij gister avond voor het eerst liep. veel mooie auto s!! alleen lomp balen van het klote weer bah
|
Quote:
haha het rijmt ook nog ! :thumbup: tnx man |
All times are GMT +1. The time now is 21:25. |