|
||||
|
||||
fotos
Leer Stuur met boss €50 Kappen voor hooftplank €50 4 X Kristel koplampen €50 rood/kristel achterlichten €30 zelf gemaaked kabelboom voor koplampen met relais €40 Raceland RVS spruitstuk met lambdasonde €50 3 maand oude Kat €50 Koplamp eyebrow €10 Silachrome achterramen (met kenteken op) €50 1 jaar oud ECU met chiptuning voor PF motorcode €50 ECU deksel €10 Speakerdekselen voor doer €10 Wietec schroefset 18 maand oud 6,000Km's schroeven bedekt met copervet €250 luchtmassameter met luchtfilter een Alloy pijp €20 verdeler met kap en 6 maand oud kabels €40 PB me met je bobben of vraagen Mvg Phil
Last edited by sidecarphil : 20-09-2010 at 14:56. |
|
|||
|
|||
Issie al weg?
Had eigelijk wel de linker deur willen hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
jap Vandag naar de sloop
|
||||
|
||||
topper
|
||||
|
||||
voordat ik alles op marktplaats zet iemand nog een goed bod voor iets ??
|
||||
|
||||
hey thx for your envelope. what a sweat envelope,my girl thoughts it was from a other woman hahhaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
It was ..... My girlfriend P.S ik sta open voor biedingen
|
||||
|
||||
hey, ik moet eigenlijk het dak en de hemel hebben als hier geen zonnedak in zit.
is dat mogelijk?
|
|||
|
|||
stuur mij een sms op +32474962717 voor die speakerdeksels in de deur
|
|
||||
|
||||
Schroefset nu voor €200
Doe een Goed bod voor silechrome , koplampen , achter lampen en ECU
|
|||
|
|||
hoi,
heb je de velgen nog? en de hemel is die in goede staat ? ik hoor het graag van je |
|
||||
|
||||
nee sorry de velgen zijn verkocht
ALLES MOET WEG
|
||||
|
||||
Schroefset nu €150
Achter lichten €10 Koplampen €30 verdeler €20 Ramen €30
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag een PB sturen
|
||||
|
||||
Topper
kom op jongens , bieden is ook mogelijk
|
|||
|
|||
Als het interieur er nog in zat, wil je mij dan een pm sturen naar welke sloop hij is gegaan?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben op zoek naar een motormanagement kabel van een GTI of multipoint injectie voor een central electric, heb jij die toevallig nog? of weet je iemand die hem wel heeft indien jij hem niet hebt? ik ben namelijk ook bezig met een ombouw van 1.3 naar 1.8. en ik heb de kabelboom, maar alleen die kabel ontbreekt nog... stuur maar een mailtje o.i.d. als je wat weet of info hebt waar ik zoiets kan krijgen bvd mark |
|
||||
|
||||
Je hebt Pb voor schroefset
|