Golf2 Gti Edition one in onderdelen
helaas mijn auto is kapot :wow: :wow:
Hij rijdt nog wel met alleen 3 speed versnellingsbak :screwy: :screwy: Maar het goede nieuws is dat ik nu veel onderdelen te koop heb Ik heb :- Digifiz dash (bijna 1500km er op) €350 VERKOCHT Wietec GTN schroefset (1 jaar oud 6,000kms) €300 260mm leren stuur van Mourtney met boss €60 G60 voorremmen €60Verkocht Kristalkoplampen 4x(groot en normaal lampen kabelboom met relais zelf gemaakt) €50 RVS spruitstuk van Raceland €60 ik heb de hele auto in onderdelen te koop dus als je iets wil PB me |
Is de digifiz met een haasje ?
|
Quote:
wat is dat ?? De digifiz is compleet met kabelboom , relais en speed sensor van uit de versnellingsbak |
als je de witte kap achter op los schroeft wat je overigens zo kan doen, kan er achter op de printplaat een haasje staan zodat je de digifzi kunt resetten. Als die er niet op staat heb je na 300.000 km streepjes op je digifiz staan omdat ie niet verder telt.
|
de digifiz NU staat nu op 1500 KMS
ja er staat een haasje op |
Op de foto staat een hele andere km stand op de digifiz, misschien handig om er fotos bij te plaatsen dat de digifiz de zelftest doet dan kan iedereen zien dat ie 100% werkt.
|
Quote:
ik heb geen idee hoe je een zelftest doet . Een vriend van mij heeft het gedaan de foto was van voor de reset deze foto is 5 minuten oud |
ook
Chromolux achterzijramen €80 Kent camshafts snelle nokkennas (6,000kms) €60 |
Bekrachtigde stuurhuis? Wat is dan de prijs
Voorbumper met mislamp gaten en binnenbalk?prijs? |
Quote:
voorbumper heeft schade, binnenbalk is ok denk ik stuurhuis stuurbekrachtiging is in goede staat € 50 |
Quote:
wat voor schade aan de voorbumper.uitleg /foto waar kom je vandaan? |
de voorbumper heeft geen mist lampjes ik kom uit Haren (Groningen) |
Digifiz VERKOCHT
|
Doe je de bakjes van de deurpanelen met klepjes voor speakers appart weg ? mvg, Jeroen
|
Nou voor 30 euro wil ik idd wel langs komen. ik wil dan wel woensdag avond langs komen :thumbup:
mag ik je adres en mob-nummer? dan zie je mij woensdag avond ik denk rond een uurtje of kwart voor 7 a 7uur. of je moet overdag mischien kunnen? ik ben voor mijn werk ook wel vaak in die buurt te vinden gr mischa ff je inbox opruimen ik kan je niks meer sturen |
Quote:
bedoel je deze ?? |
Voorremmen past dit geheel zo op een "enkelschijfs" TD???
dan heb ik zeker interesse in de remmen (schijven-blokken-klauwen-fusee;s-assen) Ik kan het op laten halen via een vriend uut grunn.. |
Is het blok nog goed en zo ja waar mag die voor weg?
|
Quote:
Ja die bedoel ik ;) |
Quote:
De motor is oud maar goed. Maar revisie zou beter zijn, De kop gaat eraf want ik wil de nokkenas eraf hebben |
All times are GMT +1. The time now is 23:18. |