|
|||
|
|||
Kijk krijgt de golf 1 van Hans toch weer een goed baasje! Dikke leon ook trouwens!
|
|||
|
|||
aaa ok hij leek echt heel veel op de golf 1 van een maat van me vandaar.
|
||||
|
||||
Aanal foto's van de MkI meeting op Assen afgelopen zondag
Watercooled |
|
||||
|
||||
ff je onderschrift aanpassen en die mannesmann spiegels een schop geven... die horen voor mijn gevoel niet op een vw maar een manta ofzo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Manesmann is een gereedschap merk Zou jij moeten weten Zijn engelman spiegels,en vind ze mooier dan de cup spiegels op m3 spiegels.. |
|
||||
|
||||
Leuk wagen park
|
|
||||
|
||||
Zow ff een update hier..
Laatste tijd erg druk gehad met de verhuizing/verbouwing. Golf 1 staat inmiddels mooi droog in de garage. De leon is net terug van jb autoservice te Dieverbrug waar de draagarmrubbers zijn vervangen door die van een tt. Draagarmrubbers waren helemaal doormidden,blijf het een raar verhaal vinden dat die zo door de apk gekomen is,maar goed... Euvel is nu goed verholpen,met dank aan jos! Voor de golf is er inmiddels het volgende aangeschaft 3 delige zender dakspoiler. A style kappen. Inmiddels ook het qsp stuur gemonteerd. En een lancia ruitenwisser. |
|
||||
|
||||
Eerste meeting 2011 Grunnmeet Assen
|
|
||||
|
||||
zou die zender spoiler mooi op de plank laten liggen, staat niet in combi met quartetsetje..
verder zou ik even kijken naar die motorportshifter die mitta aanbied
|
||||
|
||||
Dit is beetje het idee. zwarte a style kappen,zwarte b stylen en 3 delige zender spoiler,onderlip word in de toekomst ook nog zwart. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vandaag de velgen opgehaald bij cultwheels die ze prachtig heeft gepolijst.
|
|
||||
|
||||
De wielen zijn netjes geworden. Maar heb je nu vuil op je lens of sensor zitten van je camera zie vlekken op de foto.
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer netjes uit Miquel! Zenderspoiler vind ik wel dik staan!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt,zag ook al vlekken op de foto's ja. Zit niet in de lens maar in de camera zelf. |
|
||||
|
||||
Nog een foto van hoe die erbij stond op de vw speed midwintermeeting
|
|
||||
|
||||
Fotootje hoe die erbij stond op automaxx streetpower..
|
|
||||
|
||||
Foto van de all car meeting in Winschoten.
|
|
|||
|
|||
blijft een mooie auto nog bedankt
voor de veren voor me golf als ik nog is wat zoek zal ik is kijken of ik weer een stukje naar assen tour
|
||||
|
||||
Foto van de Grunnmeet in Assen jongstleden
Met de dank aan de heer Teuben. |