|
||||
|
||||
Net telefoon gehad van het revisiebedrijf, ze hebben de reden van het invreten van de verstuiverzitting niet kunnen vinden. Ik heb de verstuivers met nieuwe brandplaatjes op VW spec moment vast gezet dus of een kleine vervuiling of een scheve/niet prefecte zitting zal het geweest zijn.
Maar omdat ik daar voor die motor al een aardige schep geld achter heb gelaten maakte hij er verder geen probleem van en ging de zitting opnieuw infrezen, hij ging proberen of het met de motor erin kon.. anders word het ff daar samen het blok eruit joppen. Top service mag bij naam genoemt worden: Van Geel bv Tilburg
|
|||
|
|||
He maarten!
hoe staat t met de bus? Groeten, Ruben |
|
||||
|
||||
Hey ruben,
eigenlijk niet zo goed... lang geen tijd gehad dus pas dit weekend de kop er maar weer afgehaald omdat er nog steeds een rare klop in bleef zitten... bleek er een scheur bij de 3e verstuiver te zitten (dezelfde van de foute zitting), kop gaat morgen terug naar van geel... hopen dat het kopverhaal nu zon beetje ten einde gaat lopen want ik wil er nu onderhand weleens in rijden.
|
||||
|
||||
Zie t project nu pas voor t eerst, echt cool, ga je ook nog iets aan de buitenkant doen??
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik er een poll voor starten of de bus deze kleur moet blijven? Hier en daar wat roest op de nanden, 1 gat van cm bij de lv deur.. en dan overpainten, welke kleur of wat precies ben ik nog niet uit, eerst rijden.
|
||||
|
||||
Met van geel ben ik er helaas niet uit gekomen, hun zeggen dat alles binnen toleranties is.. maar waar kwam die klop dan vandaan en hoe kan een kop scheuren aan de zijkant
Ik heb het AAZ blok er weer uit getrokken en een redelijk net blok uit een '98er Caddy (1Y 1900D) erin gelepeld Vandaag nog even de koelwatertankjes vervangen en het systeem ontluchten Ik had de bus gekocht met nog 3/4e jaar keuring, 14 maart moet de bus er weer naar toe
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 16-02-2008 at 08:32. |
|
||||
|
||||
zo blijf je bezig, sommige revisie bedrijven hebben andere toleranties, heb al eens een kop laten vlakken en laten controleren na de tijd zou hij goed zijn en waren de kleppen zo lek als een ....
|
|
|||
|
|||
He maarten!
als ik jou was zou ik op de 1Y de pomp van de AAZ zetten icm K14. Denk dat dat ondanks de wat zwakkere lagering etc toch wel zou moet lukken. Grt |
|
||||
|
||||
Quote:
dat zou je toch zeggen dat de toleranties overal het zelfde zijn.... Quote:
Dat is inderdaad een optie, eerst maar de 2 maanden garantie op de motor voorbij laten gaan
|
||||
|
||||
Quote:
jah inderdaad maar sommigen gooien er met de pet naar |
|
||||
|
||||
Vorige week is het busje weer APK goedgekeurd
Geen ruitensproeier, tank met pompje gemonteerd (hing er niet onder ) Remverschil achter, goede poetsbeurt van de mechanismes verhielp dat. KM tellerkabel gefixt Koplampen gesteld Ik vond laatste een _nieuw_ logo op een rommelmarkt voor 50ct De 1.9D rijd opzich wel ok in de stad en op de snelweg.. Echt vermogen te kort kom ik niet, alleen zou een 5e versnelling boven mijn _al_redelijk_lange_ TD bak wel fijn zijn. Ik gok 4000rpm @120kmph, cruisen op 100km klinkt een stuk lekkerder. Dus ik vond het wel tijd om het busje wat te verwennen: Audi S4 7.5x17 ET35 Bandjes 225/45R17 De naven heb ik voor uit moeten draaien tot 60mm, achter de 1e 4cm tot 66mm. De wielen zijn multisteek dus ik kan ze ook onder de A3 (met opvulringen) hangen Binnenkort de verlagingsset maar eens monteren... eerst tijd vinden