|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb echt alles in deze auto's gezet dragers,kachels/kachelhuizen,stuurpennen enz enz type II meer werk dan type III.. Kabelboom moet helemaal worden aangepast
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 25-06-2007 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Beide Porsche sloffen
|
|||
|
|||
dank voor de reacties,kan zelf wel lopen pochen.maar de inbouw komt volledig op het conto van gerard(golfIIvr6)als hij me niet had geholpen was ik er niet aan begonnen.en moet zeggen dash zit er perfectos in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel dik in ieder geval, had niet verwacht dat de RSen ook van een Porsche af komen. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat was een verkeerde reactie daarnet,kabelboom weet ik het fijne niet van.maar het kachelhuis is behouden,maar kan ook van een golf4.de binnenbalk van een 4 zit er in en zo ook de stuupen.alles compleet golf4 dus Last edited by LouwVr6 : 25-06-2007 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Zal het topic maar weer even uit het stof halen voor wat off topic.
Kan iemand me vertellen wat de kleurcode is van deze kleur? Ik geloof dat ie alleen op de Highline VR6 van de Golf 3 geleverd is, maar ik kan er naast zitten. Adres voor spuitbusjes zou ook welkom zijn. (Don't worry, 't komt niet op een auto.)
|
||||
|
||||
Zo het APKtje zit er alweer bijna op dus weer rijden.
|
|||
|
|||
ach ja,mooie weer is haast weer voorbij.dus wordt het hoog tijd dat ik weer eens kan rijden,kan ie weer van kant.dit jaar ook maar weer om:s
|