![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, nieuwe Miss ![]() Of is het je zus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt weer een type 3 opbouwen zeker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha, nee.....een '65 spijlbus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het strand was ook wel lekker hoor met dat weer!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vondt dit toch wel de mooiste van de dag... ![]() ...zelfs ik die niet zo van cabrio's houdt vondt deze super!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Don... we konden het niet laten ![]() ![]() ![]() ![]()
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 19-07-2005 at 09:23. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
deze is van de Dakloze....is mijn broer.......we komen ws naar Acn :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk dat bedoel ik! Ziet ik u op 2 augustus! ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Niels, Jasper en VA ..... KEIN Problem !!! :p :p
Ik hou van zulke geintjes.......... WACHT MAAR ![]() ![]() Ik heb alles netjes opgeruimd bij ons vertrek. Dit resulteerde in een hele bijrijderskant met FLYERS. Ik heb ze op de Barn gelegd zodat elke passenger ze kan meenemen. ![]() Wanneer zijn jullie nog eens passengers ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben benieuwd don, ben bijna blij dat ik geen ragtop heb, :o kan alleen maar bende in gegooid worden :p denk dat ik jullie pas bij de ACN weer tegen kom of op Spa,
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee, wie daar ook niet was, heeft óók daar wat gemist! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zeg stufenheckfahrer stond jij In Middelburg in het begin naast mijn oom met zijn blauw groene -57 er cabrio??
Een witte? Volgens mij heb ik jou nog gesproken? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep! Witte 1302 cab. (is momenteel m'n daily driver zolang de stoef nie klaar is) Ik heb in het begin een hele tijd met je oom staan praten, maar ik kan me niet herinneren dat ik jou ook gesproken heb. Het feit dat ik je niet van gezicht ken hielp daaraan mee ![]() ![]() Maarre, zullen we elkaar dan aanspreken in Blankenberghe op 7 Aug.? (en een pint of wa vatten ![]() Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Jullie waren trouwens van Klooster en Hulst met een gruwelijk mooi stel auto's gekomen, de cabrio's waren de absolute top, en de kübel was een van de mooiere die ik ooit gezien heb! Kübels zijn zowieso "kuhl"
![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig was ik ook anwezig met de kever van mijn broer, heb een beetje overlegd met de organisatie van kcn en ik weet dat de shirtjes voor vw euro te vet worden mag helaas niet verklappen wat het wordt maarja,
Wat vinden jullie trouwens van de bloemen spijl bus????? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat doen we zeker!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je wel :biggrin: we zijn er ook trots op :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dus wél orgineel!! :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() De oranje t1 kwam ik halverwege de week na deze meeting tegen in zuid-west frankrijk. De bus bleek de vrijdag daarvoor klaar te zijn en goedgekeurd. De week erna gelijk naar frankrijk gereden.wel een held dat je 3 jaar bezig bent en dan de eerste week dat hij rijdt gelijk maar 1500 kilometer op vakantie gaat.
![]() |