![]() |
Middelburg 2005
Was weer een zéér geslaagde meeting !!
We waren wel wat brak van het laat (lees:vroeg:)) naar bed gaan....maar toch om 11.00 uur nog even wezen gluren in zeeland !! TOP!! Hier wat teasers, rest van de foto's op www.volksaddiction.nl Iedereen dacht dat ik met de kever was :p Goed gevuld pleintje !! Stond weer zat leuk spul tussen :D Het was een heel vermoeiend dagje :D ;) |
|
JAAA
Twas gezellig ![]() |
U KOMT TOCH ook ??????
The Cruise Nights op Blankenberge 7 augustus EN Blankenberge op cruise nights verschillende data heheheheheeheh VA ...... AGAIN TOT in DETAIL ... Schitterend Voor mij persoonlijk... WINNER of SHOW |
Quote:
hahaha :D wist wel dat je ergens op t terras zat ! Heb je trouwens nog een flyertje toegestopt toen ik wegging ;) :biggrin: |
Quote:
Dat zijn deze flyers: Was een drukke meeting, mooi weer... en supermooie vw-tjes |
Ziet er leuk uit en eem mooie lokatie.
|
Super weertje daar in Middelburg! Fijn terras! Heerlijke ijsjes! Koud bier!
En bovenal veel erg mooi keverspul!!!! |
Quote:
HET WAS SUPER!! prachtig weer , mooie koetsen en lekkere terrasjes :D volgend jaar weer :cool: |
Ziet er leuk uit!
@Leon; wie ligt er op je 8terbank? :tongue: |
Quote:
Ckers !!! En je kubeltje ziet er goed uit, top !! |
Quote:
Dat is Vanessa ! Was een beetje brak van het stappen afgelopen nacht.....dus die heeft heerlijk liggen slapen op de terugweg :p |
Quote:
Vanessa???? Lupo-girl??? Mooie foto's. De Kever cabrio is zeker zeer mooi. |
Quote:
THX ;) ..... basis is goed..rest volgt volgend jaar :D |
Quote:
maar niet bij de 10 mooiste :confused: :mad: |
Quote:
jep...maar geen idee hoe ik die hier op krijg :confused: |
Luuk, die velgen zaten onder deze:
|
jaaaaah...leg me eens uit hoe ik die foto er op krijggggg
|
Quote:
Heb geen foto van de zijkant genomen :D Je zegt t zelf al......... Quote:
Vond alleen die wielen errug mooi ! |
Quote:
manage attachments aanklikken onder je berichtveld foto uploaden Link kopieren link plakken en tussen [img] en [/img] zetten klaar |
All times are GMT +1. The time now is 03:30. |