![]() |
|
View Poll Results: Kom je ook naar de ACN van 5 Juli !? | |||
Ik kom en blijf eten ! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20.83% |
Ik kom ! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33.33% |
Ik kom niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Ik kan niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8.33% |
ik wil niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik weet het nog niet zeker.......... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Ik weet na 10 x nog steeds niet wat een ACN is ?! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12.50% |
Voters: 24. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Psst, ik kom met de zwarte aircocooler, ik heb hem gisteren al gewassen. ![]() En ik neem ook nog iemand mee ook! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wow, wokkert, ga je in "de" 03?? Stoeah ![]() Je durft het wel aan, in de mondeo kon je die iemand nog es in de koffer stoppen, nu zit je de hele reis naast em ![]() Suc6 ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 05-07-2005 at 11:29. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goed lezen Beetlefreakie! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gezellie ... misschien neem ik ook nog wel iemand mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat doe ik wel :p Maar goed, je was er dus al op voorbereid ![]()
|
||||
|
||||
![]() wij komen met 3 kevertjes aantuffe, zorg wel ff dat het droogt blijft, me wisserblaadje heeft een helderheids filter ingesteld. maakt een randje van een cm schoon
![]() ik eet daar ook een satetje, maar niet samen met jullie, zal jullie eetlust alleen maar bederven als je me ziet eten.. we zijn er rond een uur of 7 / half 8 denk ik. @LEOn p.s. Leon, kan je voor mij ff 2 smartbandjes meenemen?/? heb ik weer een reserve wiel, alvast bedankt
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" ![]() More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 05-07-2005 at 11:57. |
|
||||
|
||||
![]() nu je het over reserve bandjes hebt; leon: kan je een 175er voor me mee nemen ?
|
||||
|
||||
![]() Ook hier nog maar ff reageren. Tuurlijk kom ik! Ik blijf alleen niet eten.
Tot vanavond! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oh ja Leon,
Neem voor mij ff 4 stuks 165/65/14 of 155/55/14 mee....... ![]()
|
||||
|
||||
![]() oftewel., Leon, kom maar met de Bus :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Nope, zal er niet zijn, vanavond puntjes op de i zetten bij de kever, as ff volspuiten met vet, en de remmen nog een keer ontluchten. Hopelijk morgen mijn dempers...
![]() Dus helaas, misschien de volgende keer. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die bepaalde iemand zal wel moe zijn .. Geen idee hoe laat die zijn graftombe indook maar hij ree gister hier pas rond half twaalf weg . Heb ff zijn ikbennognooitinzeeuwland maagdelijkheid genomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tjonge jongens, ga ik een x niet, komt de hele wereld weer wel!!
Waar zou dat nou aan liggen!! :frown:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
shit, het begint hem nu op te vallen :p
|
|||
|
|||
![]() Quote:
:biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Jajaja je vrienden vind je hier op het forum hoor!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij kan altijd nog op de achterbank een tukje doen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de ijsbus is weer volgeladen met de meest lekkere dingen voor over het ijs, zonnetje komt inderdaad af en toe kijken, zo'n 19.00 uur ben ik er!! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() lekker toetje voor na het eten... IJSJE!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lekkerrrrr! Ik kom een ijsje halen! :p