![]() |
Aircooled Cruise Night edition 5-2005 !!
Nog één weekje, en dan is het weer zo ver, de Aircooled Cruise Night nr. 5 van dit jaar!!
Het word weer een hele leuke, ten eerste omdat Klaas Schaft komt met zijn Ijscobus "wat de pot schaft", en ten 2e omdat discotheek "FLASHBACK" weer tot onze beschikking is ! Dus de '70 tunes knallen weer uit de speakers :) De weersverwachting voor de komende 9 dagen ziet er ook veelbelovend uit, dus er zijn weinig redenen om niet te komen :p tot volgende week !! www.aircooledcruisenight.nl |
Ben er bij, eet ook weer een hapje bij La Baraque. Voor degene die ook een hapje willen eten... verzamelen om 18:00 uur???
|
Ben van de partij !! ....kan r psies tussendoor. Otoot heeft net enige lakcorrecties ondergaan en volgende week woensdag worden de achterremmen "aangepast"....
|
Waai zaain dr ook weer baai!!!
|
Voor degene die komen, dit x wel achteraan beginnen met parkeren, omdat de disco open is !
|
Wij zijn we ook weer bij natuurlijk!
FF kijken of het eten ook nog gaat lukken... Wordt weer gezellig! :D |
Quote:
ff af zz zodat "vervuiling" uitblijft ?? of mag dat nie ;) |
Poll
Ik heb er nog ff een poll tegenaan gegooit !!
Please invullen, dit ivm de opkomst met eten en de discotheek :) |
Quote:
|
Quote:
Tja nog een x lezen. Er staat even afzetten zodat vervuiling uitblijft |
Quote:
owwwwww, oke ! hehehe ben niet zo thuis in de turbotaal :redface: Denk dat we wel e.e.a. afzetten, maar het gaat biijna elke maand goed ! Ennuh, kunnen we jou en Bren nog verwachten voor het eten ? |
Quote:
Dat ga je nog horen. En ik moest ook 2x lezen voor ik het snapte.. |
![]() |
We zijn d'r bij en blijven eten...
|
Quote:
Kom je met de ragtop ? :D |
Quote:
Hij rijd wel.. :rolleyes: Nee, maar ik ga er hard aan werken om er op de laatste ACN wel bij te zijn met de rag!! |
Ik kom niet,moet werken!
En de bus rijd zowieso ook niet want ik heb last van een draadbreuk in het dashboard waardoor de motor afslaat onder het rijden. |
Quote:
da's mooi pokke!!! |
Ach het apparaat is bijna 40 jaar oud,dan kan je het een keer verwachten toch.
Ik ben allang blij dat ik dit een paar weken geleden niet had toen ik naar Parijs ging met de bus. |
Ik ben er ook LUCHTGEKOELD :D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:41. |